Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Åh, Hvidis, vad underbart! Du sa ju 28/8, så det passar kanske bra? Vill se bild!!!

• Ninnispinnis

Usch och fy och nej! Hoppas verkligen inte att det blir värre. Håller tummar och tår för det också

Ankan80 skrev 2009-02-26 12:52:41 följande:
    Usch! Jag börjar nog få foglossning. Känns ibland som om jag skall delas i två när jag är ute o går. Hoppas inte det blir värre :-P
  • Ninnispinnis

Det komiska är att båda mannens systrar är födda PÅ DAGEN 9 månader efter julafton, fast med flera års mellanrum... Julmyset, liksom

Ankan80 skrev 2009-02-26 11:59:41 följande:
    Lite lustigt!
  • Ninnispinnis
    Hvidbrud skrev 2009-02-26 16:27:33 följande:
    Jag är född exakt 9mån efter midsommarafton! (som mina föräldrar firade med fylleslag på riktigt 70tals-maner... Hi hi!
  • Ninnispinnis

Åh, Hvidis, vilket gullepluttigt litet knyte! Underbart!

Och Blommis, vilka fina minnen! Och första tanden, stora killen!

• Ninnispinnis

Usch nej, akta er för mentos!

• Ninnispinnis

Mmmm, låter som ett bra tidsfördriv i väntan på BIM

Bra att det känns bättre, starkt gjort att tackla barnvagnsdiskussionen! Heja dig!

Ore skrev 2009-02-27 19:11:42 följande:
    Har för övrigt ett antal seeeeega dagar kvar till nästa BIM. Blä. Men i helgen ska jag på fest i alla fall Dricka bubbel och ha trevligt...
  • Ninnispinnis

Hehehehe...

Återkommer imorgon!

• Ninnispinnis

*håller händerna för öronen och säger lalalalalalala*

Ankan80 skrev 2009-03-01 11:40:54 följande:
    Tycker det verkar vara något spännande på G med Ninnis!
  • Ninnispinnis

Hahahaha, söta söta tjejer! Ni är ju bara för härliga!

Nja, jag vet inte om jag har så mycket att komma med...

Inga indianer, men en himla massa slem (sorry!) Är på dag 37 idag. Testade först i fredags, och tyckte mig kunna se ett svaaaaagt streck. Min man tyckte dock inte att han såg något, så jag avfärdade det som inbillning

Testade imorse igen, och är faktiskt fortfarande inte säker på om det är ett svagt, svagt streck eller bara inbillning/spökstreck, vilket troligtvis betyder att det är inbillning...

Men, var f*n är då indianerna? Har kroppen plötsligt flippat ur? Det kan väl knappast vara för tidigt att testa på dag 37? Visserligen rekommenderar tydligen B M att man väntar till BIM+14 med att testa, men testen säger ju sig vara 99 % säkra efter BIM... Har inte haft så här lång cykel innan, så jag förstår ingenting.

Hmmm, kanske lika bra att lägga ner bössorna så att indianerna kan komma och ställa cykeln till rätta igen?

Tack för att ni är så gulliga och bryr er! Kraaaaaaam!

*skäms lite för att jag har hållit er vakna och förväntansfulla troligtvis helt utan anledning*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)