Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

Jaså dem! :-d dem håller jag på att förtränga...nej ingen indian än.

Hvidbrud skrev 2009-03-23 19:10:48 följande:
    Indianerna?
  • passionsblomman
    Jahaaaa *trög* nä, det väntar jag mig inte på ett tag heller. Det brukar inte vara så snabba puckar sådär i min lilla ankdamm. Jag tror ho är så osäker på NÄR hon kommer att behöva sin ersättare att hon drar ut på detta lite...bara en känsla jag fick.

Får väl se hur det går.

lanovia 08 skrev 2009-03-23 19:19:43 följande:
    Nej, jag syftade på dem du sökte viket hos. Alltså affären där du var.
  • passionsblomman

De kan gott bo på annan ort på obestämd tid.

Ninnispinnis skrev 2009-03-23 20:44:42 följande:
    Det verkar som att indianerna har tappat lokalsinnet helt och hållet efter att ha gått vilse hos mig förra månaden...
  • passionsblomman

Tanten? menar du tjejen med blomsteraffären?

hihihi, hon är inte många år över trettio o ens det, hon kan lika gärna vara 25..och har JÄTTEFIN bebismage nu.

Jag förstår om hon velar. Hon vill väl inte at in vare sig vemsomhelst iastället för sig själv, eller ta in någon för tidigt, med tanke på kostnaderna.

Fast jag vet ju inte om hon velar. Hon kan ju ha sagt ja till ngn annan eller inte ens ha nått stoppdatum för ansökan än, det har jag inte ens kollat.

• passionsblomman

Nog för att ni sover allihop, men när ni vaknar måste ni läsa den här tråden. Från BÖRJAN!!!

jag har haft en osannolik kväll och den har varit i min inbox också...

Så, ondska och attityd, är mina andranamn. Kränker, sårar och anklagar oskyldiga är vad jag gör på min fritid.Och ingen har fallit så i respekt som jag så ni vet.

och jag borde inte sova gott om natten heller.

Thats me.

• passionsblomman

Å jag ber om ursäkt1et skulle ju vara en länk till galenpanna-tråden.

passionsblomman skrev 2009-03-24 00:15:39 följande:
    Nog för att ni sover allihop, men när ni vaknar måste ni läsa den här tråden. Från BÖRJAN!!! jag har haft en osannolik kväll och den har varit i min inbox också...Så, ondska och attityd, är mina andranamn. Kränker, sårar och anklagar oskyldiga är vad jag gör på min fritid.Och ingen har fallit så i respekt som jag så ni vet. och jag borde inte sova gott om natten heller.Thats me.
    Vad jag syftar på här i mitt egna citat är alltså att den här människan har avregistrereát sig "BARA PÅ GRUND AV MIG och hur oerhört djupt jag kränkt henne" osv osv och det hon är kränkt över är hur otroligt illa jag behandlar henne i tråden.

jag är lite överraskad...

Just nu håller jga på att ta hand om min son dock. Han vaknade fem i morse med ett gallskrik och vad som tycks vara årets värsta nackspärr. Han har JUST lirkats upp ur sängen-helt livrädd. GISSA om han kissade lääääänge! Han började tom skratta själv, för det skvalet slog allt jag hört.
  • passionsblomman

Tack för alla ord som stöttar min självuppfattnig...hihihi!

jag vill ju inte snart 40 bast gammal upptaäcka att jag egentligen är en riktig räpa...

Och bakfoten, ja det är bara förnamnet...

Ore skrev 2009-03-24 13:11:39 följande:
    Ahhh, men den läste jag ju igår. T.o.m. över ditt första inlägg, som jag för övrigt inte såg något fel på... Huvudsaken är att du vet att du är en snäll och go' människa, och att denna person fått saker helt om bakfoten av någon anledning...
  • passionsblomman

Livet är fullt av mysterier och obegripligheter.

och ibland en och annan räpa.

Idag borde indianerna koma, för fyyyy vad illa jag mådde efetr att jag suttit med sonen och klockan sedan ringde. Sambon fick ställa sig upp och hämta min telefon så jag kunde ringa skolan. Jag bara kände att reser jag mig, då kräks jag.

Så, idag borde de invadera.

• passionsblomman

Åh! VITSIPPOR!!! ÄR inte det bara bland det vackraste som existerar på jorden! Glesa lövträd med en matta i vitt och grönt så långt man kan se....man kan ju börja gråta av den utsikten! Tack ingenjöris!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)