I vått och torrt (del 5)
Jaså dem! :-d dem håller jag på att förtränga...nej ingen indian än.
Jaså dem! :-d dem håller jag på att förtränga...nej ingen indian än.
De kan gott bo på annan ort på obestämd tid.
Tanten? menar du tjejen med blomsteraffären?
hihihi, hon är inte många år över trettio o ens det, hon kan lika gärna vara 25..och har JÄTTEFIN bebismage nu.
Jag förstår om hon velar. Hon vill väl inte at in vare sig vemsomhelst iastället för sig själv, eller ta in någon för tidigt, med tanke på kostnaderna.
Fast jag vet ju inte om hon velar. Hon kan ju ha sagt ja till ngn annan eller inte ens ha nått stoppdatum för ansökan än, det har jag inte ens kollat.
Nog för att ni sover allihop, men när ni vaknar måste ni läsa den här tråden. Från BÖRJAN!!!
jag har haft en osannolik kväll och den har varit i min inbox också...
Så, ondska och attityd, är mina andranamn. Kränker, sårar och anklagar oskyldiga är vad jag gör på min fritid.Och ingen har fallit så i respekt som jag så ni vet.
och jag borde inte sova gott om natten heller.
Thats me.
Å jag ber om ursäkt1et skulle ju vara en länk till galenpanna-tråden.
www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3339304.html
Tack för alla ord som stöttar min självuppfattnig...hihihi!
jag vill ju inte snart 40 bast gammal upptaäcka att jag egentligen är en riktig räpa...
Och bakfoten, ja det är bara förnamnet...
Livet är fullt av mysterier och obegripligheter.
och ibland en och annan räpa.
Idag borde indianerna koma, för fyyyy vad illa jag mådde efetr att jag suttit med sonen och klockan sedan ringde. Sambon fick ställa sig upp och hämta min telefon så jag kunde ringa skolan. Jag bara kände att reser jag mig, då kräks jag.
Så, idag borde de invadera.
Åh! VITSIPPOR!!! ÄR inte det bara bland det vackraste som existerar på jorden! Glesa lövträd med en matta i vitt och grönt så långt man kan se....man kan ju börja gråta av den utsikten! Tack ingenjöris!