Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

Ankan80 skrev 2009-03-31 14:24:14 följande:
    Hehe...you bad bad girl Jupp, man måste söka anvisade jobb. Sen om man skulle råka få ett jobb har man rätt att tacka nej typ 3 ggr?Kan inte reglerna... ännu
    Yes, me=bad!!

Kan se scenariet där man står o funderar på varför planteringen växer så himla dåligt....det kan väl inte bero på arbetsledningen?!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-31 14:33:45 följande:
    *ser framför mig hur ankis mitt under morgonmötet springer bakom en buske för att "ge den lite näring"*

Kan nästan höra lönesamtalet efter det gånga året....jaha du Ankis....det växer lite dåligt...så vi får nog dra av på din lön istället......

(snart dax för löneförhandling här..... )
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-03-31 15:58:28 följande:
    *vinkvink* till hvidis lillmuffin!Jag sa ju att jag skulle börja cykla till jobbet 1a april. Känns inte så lockande att gå upp ännu en timme tidigare. Å så är det så kallt Får nog ge det en vecka till...
    Ja, vänta en vecka till....det blir snabbt svinkallt när du cyklar.....har en liten snurra där hemma där man kan vrida in utetempen o cyklingstempo = rätt kallt!
    Maken cyklar 1 h till jobbet i Malmö, håller ca 30 km/h o han undviker att cykla om det är under 5 grader.

"Fisse"lin...ja det är inte konstigt att "den" kan få "det" att stå av sig själv!! *fniss*

Åhh va härligt med lillmuffins! Är nog osså lite "tjäääääär"! Vi måste vänta i 2 veckor till!!!! Åhhhh är så nyfiken!
    Ska ni ta reda på vilket kön det är?
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-01 08:15:55 följande:
    Varför säger de att man inte ska oftare då? *fattar noll*
    Ngt med att spermierna...typ att de är för få eller dyl....
    Kör man varanna dag så är det en rejäl samling som tävlar!

Är osså för nyfiken för att kunna hålla mig till BF....om det går att se så vill jag nog veta.

Jaha...då tror alla utom Ninnis att jag har en pojke i magen.
    Alla verkar rörande överens om att Hvidis har en flicka i magen...
    Tror att Ores mage är en pojke osså!

Andbeyond: hur lång har du kvar på din utbildning?
  • ingenjörsbruden

Spännande det här.....Ankis tror osså på flicka i min mage.....hmmmm ska bli riktigt spännande!!

Blommis: Hur dags ska ni träffa läkaren i morgon?

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-04-01 08:38:50 följande:

Nej för jag skrev igår (Ingenjöris lungt att du missat det innan du börjar ursäkta dig) att jag tror att Hvidis skall få en pojke.Ore och Ingenjöris har jag inte fått någon känsla för än, kommer nog.Det där med sex varannan dag är ju just för att simmarna skall hålla bra kvalitet. Tar tydligen ca 90 dar att bygga upp dem som det gäller att inte slösa. Tidigare har vi just kört när vi känt för det, men något är det ju som inte fungerar så vi tänkte hålla oss till varannan denna månad. Sket sig stort igår.
    Ahh läste nog lite snabbt!

Kan säga att jag är glad att vi inte ska försöka plussa nu med hus o fest o allt....det finns inte energi o ork för sex varannan dag...iallafall för min stackars makes del.....
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-01 08:32:46 följande:
    Jaså, jaha...jag har inte så noga läst på om frekvensen...MEN imorgon kommer vi ju iallafall att få höra hur det står till med simmarna.
    Tänker på den stackarn som står o räknar de snabba små spermierna....12345678,12345679, 12345680..,.öööööh va vad jag nu på.....jaha....1, 2, 3, 4

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-01 08:49:15 följande:
    Ja hoppas de har räknat klart tills imorgon!
    Ja det vår vi verkligen hoppas!!

O att de inte slarvat bort ditt blodprov....*pepparpeppartaiträ*
  • ingenjörsbruden

En fråga....

De föräldra-träffarna som MVC ordnar.....lite föreläsning om förlossning, profylax osv....är de bra?

De ligger så himla tokigt på dagarna....9.15-12.15 så man hinner ju inte jobba ngt innan o ja....maken ska ju ta sig ett par mil till jobbet osså....

Jag vill gärna gå...men är de något för karlarna?
    Känner mig lite smådum som frågar....

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)