• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Vad härligt att det gick bra blommis! Tänk om det kommer en liten miniblomma redan till jul!

Har precis kommit tillbaks från min kaffe paus i solen. gick ner till costum house (där en gammal kollega från malmö jobbar!) Tog en latte i solen med min bok. myyysigt! så skulle man ha det varje dag! Pigg och utvilad till nästa klient!

Blommis: klart att ni skulle ut och lyxa lite! det förtjänar du verkligen!

• Hvidbrud

Tror att man får ta bort det man inte vill ha med manuelt...
    Lite extra jobb...
    Betty Boop augusti2009 skrev 2009-04-02 21:53:52 följande:

Alla ni: Om man vill markera bara en mening från ett inlägg som man ska svara på hur gör man då? mvh/datasnillet
  • Hvidbrud

Min bror var på UL idag. De ska få en FLICKA! de har redan två pojkar, så hon är så välkommen så. (även om den yngsta killen sa Blää, en tjej!

• Hvidbrud

Lanovia: Nej men usch så obehagliga drömmar! *kram*
    Ninnis: I have a feeling- it's a gooood feeling, its goood!!
    Pssion: Namn ja... Tror att vi kommer vänta till den kommer ut lillmufin... Vi har det väldigt svårt att enas. Jag är ju till gamla svenska namn och maken gillar de mer neutrala,lite katolska namnen.. så det är svårt... De enda vi blivit ens om är Noah och Alma. Men vi får se. Om lillmuffin är en tjej och hon är så vild som jag tror, kan hon inte heta Alma. Då skulle Rakel-spektakel passa bättre!
    Maken fick ett stort leende påläpparna när han hörde att lilmuffin skulle få en tjej-kusin. Åh! Vad skönt! sa han. Om vår är en tjej så har hon redan en bästis/syster! HAn kunde se, hur de växte upp tillsammans, jätte tydligt framför sig.
    4dagar till vi vet...

Känner mig krasslig idag. tror makens influensa har hoppat på mig nu. Ont i halsen och mandlarna är liute svulna och känner mig almänt svag och hängig och lite klistrig.... Skönt att det är fredag och jag har lång helg framför mig! Ska VIIIILA!

• Hvidbrud

Visst är det aldra bäst nu!? Fram till syrenerna har blommat ut. Då livet bara exploderar omkring en! Mmmm... En av de anledningar som gör att man han klara av vintern, tycker jag.

• Hvidbrud

Inatt hade jag en märklig bebis dröm... Drömde att jag visade fram magen och då kunde man se hur händerna och fötterna liksom spände ut huden (som bilden Ankan länkade till för länge sen..) läskigt. Den bet mig dessuton i tummen genom huden! Sen kom bebisen ut (utan födsel... förtränger nog det stadiet av graviditeten/familjeökningen) och den var ju jätteliten, sen blev den till en jätte gullig randig liten kattunge som inte viste var den skulle ta vägen, prövade att hålla fast i den men den ville ner och gömma sig under badkaret där det var trångt och mörkt. Även om det var en katt så var det fortfarande min bebis . Sen fångade den en mus som var lika stor som den... Hmm... Musen hadde löss, som katten pillade ut med svansen...? Sen vaknade jag...
    Kattungar är ju gulliga, men är inte bebisen gulligare?

Betty: he he, vakna av pruttljud! Jo, det känner jag igen, men det är inte ett litet busfrö som skapar dem här inte... :-I Så länge Tacos inte är involverat, så är det ju ok. Man vänjer sig
    Röstar också på 6klor (har kollat i din tråd).

nä, nu ska jag ut i det vackra vädret, ska bara komma ihåg att ta med mig snytpapper. Ska köpa halstabletter också.

Ninnis: ja du, den braiga känslan finns kvar!

• Hvidbrud

Ingenjören: Ja! Det är i övermorgon! Iiihh! Det är spännande. Lite glad för att jag såg lite av lillmuffins i tisdags, annars tror jag att jag hade varit lite mer nervös än jag är nu. Allt jag hoppas på är ju att h*n har det bra och utvecklar sig som h*n ska! Sen blir det ju bonus att kunna ersätta *!

Ankan: Jag tycker också att det är härligt att ni kör på på en gång! Min läkare undrade om jag behövde prata med en pyskolog efter MF, men nej, jag var helt klar till att pröva igen på en gång. Och det funkade ju på andra försöket! prövade ni länge innan du blev gravid? Kommer inte ihåg...

Passion: Låter ju som om det kunde komma massa bra saker av en färjeförbindelse. Och en uppgradering av bostadsområdet är ju inte dåligt! Jag hyrde ett sommarhus/kolonihavehus som det heter här, en sommar och de har ändrat status på området nu till helårsbeboelse och priserna har skjutit i luften... borde ha investerat (om jag hade haft pegngarna...) Det var så härligt att bo där ute i mitt lilla mini hus med egen trädgård (som var fyld med ogräs och goda jordgubbar) öppen spis och gulliga grannar. Kompisara från stan älskade att komma ut till mig och ligga och mysa i trädgården. (vanlig mysa...)

idag har halsontet och nästäppan gått ner i lungorna så nu har jag ont hosta ajajaja! Inte roligt alls. Fick näsblod igår av allt snytande och det vill nästan inte sluta blöda. Lite läskigt var det. Hoppas jag blir frisk till på tisdag morgon ialla fall. Vill ju inte smitta hela sjukhuset precis.

*hälleruppenkopprooibosochfräsermigigen*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)