Inatt hade jag en märklig bebis dröm... Drömde att jag visade fram magen och då kunde man se hur händerna och fötterna liksom spände ut huden (som bilden Ankan länkade till för länge sen..) läskigt. Den bet mig dessuton i tummen genom huden! Sen kom bebisen ut (utan födsel... förtränger nog det stadiet av graviditeten/familjeökningen) och den var ju jätteliten, sen blev den till en jätte gullig randig liten kattunge som inte viste var den skulle ta vägen, prövade att hålla fast i den men den ville ner och gömma sig under badkaret där det var trångt och mörkt. Även om det var en katt så var det fortfarande min bebis . Sen fångade den en mus som var lika stor som den... Hmm... Musen hadde löss, som katten pillade ut med svansen...? Sen vaknade jag...
Kattungar är ju gulliga, men är inte bebisen gulligare?
Betty: he he, vakna av pruttljud! Jo, det känner jag igen, men det är inte ett litet busfrö som skapar dem här inte... :-I Så länge Tacos inte är involverat, så är det ju ok. Man vänjer sig
Röstar också på 6klor (har kollat i din tråd).
nä, nu ska jag ut i det vackra vädret, ska bara komma ihåg att ta med mig snytpapper. Ska köpa halstabletter också.
Ninnis: ja du, den braiga känslan finns kvar!