• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

ja, det luktar prutt när man ätit det också Men gott är det!
    Älskar redd blomkålsoppa... Mmm
    Hur lagar du det?

Celeste97 skrev 2009-04-13 16:12:52 följande:
    Hihi, de där figleaves hade ju snygga mamma-bh:ar. Fast namnen... ..vad sägs om en "sexy nursing bra" från "HotMilk"?www.figleaves.com/uk/product.asp
    Hi hi! "Her desire was dangerus..." Hi hi... sånna roliga fina kommer tyvärr inte i min storlek..
    Undrar hur sexig man känner sig när man ammar?
    Just nu känner jag mig mest som en kloss och kan inte riktigt se det sexiga med en växande mage. Var ju superkåt i början, men det har släpt nu (till makens lättnad!)
  • Hvidbrud
    Pruttdrottningen... Nä blommis, det tror jag inte!

Mmm, det låter gott! (maten alltså!!)

Tror nog att brösten blir bebisens efter födseln... Sen tar det väl lite tid innan man har läkt och så, där nere? Åh, shit, lite läskigt att tänka på. Aj!

Pratade precis med en väninna, som födde i Maj, hon planerade att ble gravid igen redan i oktober. tycker att det låter lite tidigt nog. Eller?

Hur länge skulle ni vänta innan ni fick barn nr 2 om man kunde välja själv?
  • Hvidbrud

Mmm... gott! Härligt att vara just här, på solterrassen med härliga kvinnor och svalknde saft!

• Hvidbrud

Det gör du rätt i. Bättre att bli glatt överraskad än grymt besviken...
    Men... det ändrar inte känslan.( Tror att du hade tidig ÄL och träfade rätt med soldaterna... Bara en känsla. Den har ljugit mångar ggr förr!)

• Hvidbrud

håller också så att det gör ont!

Har snackat förlosning i en timme nu med en klient.. skönt att jg har 4,5mån kvar att njuta av graviditeten. aj

• Hvidbrud

Det är bra att du är en riktig passionsblomma, blommis! Klart att du skulle ha UL när de säger att du ska få det. (även om det inte är så kul att ligga där och spreta... )

Fy vad skönt att allt är igång nu. Håller tummarna på ÄL, så ni får burka på en gång!

Har precis tagit mig en 20min cat-napp... Vår trött. En klient till, sen ska jag hem och stupa i soffan.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)