I vått och torrt (del 5)
ohhhh! vad rolig ankan!!! håller tummarna!!
ohhhh! vad rolig ankan!!! håller tummarna!!
Så! Nu har jag anmält mig till en födselförberedande kurs! Nu ska jag träna bäckenbotten och andningsövningar! *klapparmigpåaxelnochkännermigduktig*
*påminnermigomattdetinteräckerattanmälasigmanmåstegåditockså*
Vilka fina gumpar ni har när ni står så fint på rad!
De där tightsen verkar ju smarta, Ninnis. (jag liknar en morot i tights, men det är så snyggt på de som kan bära dem!)
Håller också alla tummar för er tre BIMmare och för blomman som, vemvet, kanske bär frukt idag! Iiiihhh!!
vaknade också tiiidigt idag... Kunde inte somna om. Hälde sen müsli på hela golvet... Kladdmaja! sopade upp och sitter nu och väntar på att min städlust ska gå bort. Det är ju roligare att sitta här med er
Nä, vakna och inte kunna somna om var också ett okänt begrepp som man kunde läsa om men inte förstå. Sen kom jag in i 2trimestern och nu är det kört om jag vaknar kl halv 8... Idag kunde jag sova till 10.30 om jag ville!!! Nä..
Kursen kostar 1300Dkk och är 9ggr från 16.30-19.00. www.apa.dk
tror att det blir jätte bra. Har ju ett reativt gott hum om vad som händer i kroppen, men efter denna kursen vet jag vad jag har framför mig och de rätta verktygen att ta tag i det. Min barnmorska undervisar dessutom de som undervisar där ute, så det känns som ett helgjutet paket. Fan vad det ska pressas!!
Hu hu huuuu *hoppartuntochkliarmigunderhakanochpåhuvudetmedläpparsomentrumpet*
-En BANAAAAN! (som manne brukade säga..
ja du ingenjören, snyggt är det inte... dessutom har jag svullna anklar, som jör att benen putar ut under tightsen... Usch- en mardröm! med kvinnolår och kvinnorumpa blir det alts inte en läcker syn... håller mig till strumpbyxor och stövlar, eller bootcutjeans...
Lanovia: missade helt ditt inlägg när jag hoppade runt som en apa (apa heter abe [äääbööö] på danska...) vad roligt att din man får jobba kvar. en sån lättnad!!! pust!*torkarsvettenurpannan*
jag har precis fått en nästan ledig dag idag! Bara en klient 1½h kl 14... Vad ska jag göra med denna gratis dagen??
Ninnis: jag alskade också manne. var nästan kär i honom!! Cykeln var ju fantastisk! Varje gång!
Ingenjören: hoooohoho!!! *slårknytnävarnaibröstet* Ih ihi hiii!!
*ojdetvarvisstbrunstigljudetundraromdethörshelttillusa??*
Ja... Arne.... Vilka män! Men min favorit var Boy George...
Ninnis, där sitter massa olika muskler... låter som om du har stått på ett ben mycket och att det är "hålla-balansen-musklerna" som har jobbat på övertid?