Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Gomorron gomorron alla underbara

Vad bra Blommis att du tar det lite lugnare idag då.

Idag känns allt mkt bättre. Ialla fall 2h till, då har vi möte och får veta vad det är för skit jobbet tänkte hitta på nu. Usch och fy.

Skall bara jobba halvdag idag sedan skall jag dra till Jönköping. Ska hälsa på 2 barndomskompisar, vi 3 har alltid hängt ihop. Den ena bor där och den andra är där tillfälligt nu så då måste jag ju passa på att få umgås med dem. Känns bra. Då känns det lättare att maken inte är hemma också.

Ninnis mår du bättre idag? Hjälpte träningen?
    Hittade indianerna dig efter att vi lämnade sandhålan? Mig har de inte kommit till, inte ens efter mys (då brukar de ge sig till känna om de är på G).

Hvidis var det trevligt att få hem mannen igår, eller var han för trött?

• lanovia 08

Välkommen upp Ninnis. *sträcker på mina stela leder*
    Vad skönt att få prata med maken. Är så skönt när man känner att det är "vi två" mot resten av världen. Då kan man stå ur med mycket.

Tyvärr är det nog hemskheter på gång. Både gruppchef och personalombud ser väldigt sammanbitna ut. KOmmenterarerna vi fått ur dem är typ. "USCH" och "Det här kommer blir spännande" (med lite bitter ton) De är tyvärr förlagda med tystnadsplikt...

Men... var det inte för igår kväll som vi spikade fast och virade spännband runt Hvidis porttelefon? Nåja hoppas telefon klarar sig en kväll till annars.

• lanovia 08

Nej vad tråkigt med flyget Hvidis. Sista timmarna av väntan är alltid de värsta. Men snart!!!

Absolut har vi de bästa männen.

Nu har vi haft dagens första möte. Var inga uppsägningar på gång. äjuh!!! Dock lite omorganisation som jag inte vet riktigt om jag gillar eller inte. Men jag har ju inget val OCH ingen sägs upp. Sen är ju frågan vad som händer för mig i framtiden jag är ju bara här via PROFFICE, men det borde inte ändra sig pga av detta....
    Jaja jag är i första choken nu så vi får se imorgon vad jag tycker o tänker.

• lanovia 08

Blommis hejja dig du klarar detta! Hur lång var kuren? Tror du skrivit det men nu har jag glömt.

Ingenjöris, det är nog snarare Celeste du håller med. Själv står jag här som ett frågetecken och undrar vem är Charles Nonsens?????
    Jaja kom igen nu och håna mig för att jag inte vet.

Betty vad spännande med klänning och ring. Oh tänk den lycka när man fick hem ringen... mannen fick nästan gömma min?

Appropå mannen, pratade precis med min i telefon. Ja nu har jag klarat en dag utan honom, nu vill jag att han skall komma hem. Och helst innan jag skall sova. Har en hund som vaktar alldeles för bra när jag är säjlv. Får hjärtattacker av hennes skall.

Var väldigt skönt att bara jobba halvdag idag och åka iväg till vännerna. Bara lämna eländet på jobbet. Är så glad för att det inte är uppsägningar! Och tror den nya idén kan ha bra saker med sig. MEN de skall splittra på våran grupp som sammarbetar hur bra som helst och fått hänga ihop länge nu. Men kan säkert komma något gott ur det också (??????) i slutänden. Jag tänker i alla fall glädje mig över att ingen skall sägas upp.
    Det värsta är att de har placerat mig helt uppåt väggarna knasigt, i en grupp där jag inte har något gemensamt med de andra arbetsmässigt. Det är typ som att placera en haj bland torskar. Men jag har protesterat redan och kommer fortsätta tills någon tar sitt förnuft till fånga.

• lanovia 08

Blommis, vuxenpoäng helt klart. Skönt att du inte var ensam om åsikten.

Nu har jag mensvärk igen och känns som mensen borde komma snart. men så har det ju iof känns från och till senaste veckan.
    BIM+5

• lanovia 08

Skit! *massamassa tröstande kramar*

Är du tvungen att vänta ut mensen innan du får börja med Pregon eller?

Ninnispinnis skrev 2009-04-23 07:36:09 följande:
    Dag 37, inga indianer och negativt test. J*vla skitkropp
  • lanovia 08

Varför har du bytt signatur då?

Oh snussa makens nacke. Ja vill också!!! önskar verkligen att han var här nu. skall med hunden till vetrinär imorgon. Skulle känts så mycket lättare om han varit här då. Är inget allvarligt med henne (hoppas jag) men tycker ändå att det är jobbigt.

Hehe vi är verklign veliga tjejer här. Först skäller vi på indianerna och bombaderar dem med pilar, skott och bomber för att de inte skall infinna sig. När de sedan lyder oss då blir vi sura för det. Tjejer i ett nötskall??!!??

Annars håller jag verkligen med Ninnis, det är jobbigt att vänta på dem. VFÄI är piss!!

• lanovia 08

Mmmm 10h är nog för sent. Men testa digitalt då? Då får du det mer svart på vitt.

• lanovia 08

Vad kul det hade varit med maskerad!
    Tänk vad fånigt det hade varit om vi träffades för maskerad någon gång. Då skulle vi ju fortarande inte veta hur de andra ser ut när vi skiljs åt igen...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)