• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Jag med!!!

ingenjörsbruden skrev 2009-03-30 12:33:09 följande:
    DET skriver jag under på!!
  • Ankan80

Nä, hon skulle den 2 april tror jag. För det var väl bara en tid?

• Ankan80

Ingen fara! Kunde ju inte du veta.

Betty Boop augusti2009 skrev 2009-03-30 14:47:16 följande:

Ankan - jag missuppfattade ditt inlägg. Förlåt.Har inte läst tråden (den är så lång) så jag vet inget om någon men med tiden så lär jag mig.Tack alla som välkomnar!Jag får se nästa vecka om jag plussat men jag skrattar åt mig själv för att jag ens tänker tanken - sex år med den första och direkt med den andra....hm...ja, ni förstår....inte så stor chans.Men en pyyytteliten, hi hi.
  • Ankan80

Hvidis, kanske en framtida MFF-spelare

• Ankan80

Hehe...skrev det mest för hennes namn och hennes syskon blev väl MFF? Har för mig hon skrivit det tidigare...

Lillmuffin kan såklart spela var H*n vill

• Ankan80

*amenförhelvete* på skånska...

GUUUUUUUUUD va frustrerande blommis! Tur du ändå fick gjort vad du skulle.
    Man blir så trött...

• Ankan80

Hehe...ok...
    *då bestämmer jag HIF i stället*

Ninnispinnis skrev 2009-03-30 15:46:11 följande:
    Jag vet, men JAG håller ju på Djurgården! *låtsas att jag kan bestämma om och var lillmuffin ska spela*
  • Ankan80

Uj uj...har ju skickat ut en massa instresseanmälningar om att få jobb till olika kommuner. Nu ringde de en som undrade om jag inte ville söka ett jobb som jag sett varit utlyst innan.
    Det var som parkingenjör/arbetsledare. Har ju inte sökt det av anledningen att jag absolut inte vill vara arbetsledare. Skulle inte innebära något ritarbete utan bara visa vad killarna skulle göra.
    Behövs nog en med mer skinn på näsan för att ro hem det...

Tackade nej, men var kanske dumt. Bättre ett jobb än inget. Men när man känner att det inte är ens grej, så.....lite ångest nu....

Skall tom tillägga att mannen helt ärligt sagt att "du kan ju inte jobba som arbetsledare"

• Ankan80

åhh...va bra sagt...min magkänsla säger ju nej så...

När de ringde om skötselarbetet (som jag inte kunde ta för jag var gravid) så tänkte jag "ja, va roligt" så det har ju absolut inte med lönen att göra utan mer hjärtat som du sa...

håhå jaja....
    å nu skrev mannen att klart du kan klara det...hm...inte bara jag som är skizo...(hur stavar man det?)

passionsblomman skrev 2009-03-31 12:00:51 följande:
    Å jag förstår känslan Ankan! "vad har jag nu gjort?" MEN jag tro det är viktigt att vara uppriktig mot sig själv så man inte går in i helt fel situationer, hjärtat talar till en av en anledning! Lita på dig själv!
  • Ankan80

Ja, det är ett bra sätt.
    Nu blev jag ju lite ställd mot väggen och hann inte tänka så mycket då hon ringde. Hade hon mailat hade jag ju kunnat grubbla lite mer.
    Jag brukar oftast säga nej först då jag har svårt att vara spontan.

Men i detta fallet hade det varit nej vilket fall.
    Det enda kruxet är ju att jag kommer bli arbetslös om en månad och att man skall vara glad för vad man än kan få....*suck*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)