I vått och torrt (del 5)
Låter ju lovande! Nä, du låter helt fin tycker jag!
Låter ju lovande! Nä, du låter helt fin tycker jag!
Godmorgon härliga tjejer! Solen skiner och tre rosa blommor har öppnat sig på det stora gamla kinesiska körsbärsträdet utanför fönsteret... Åh, det blir så vackert när det slår helt ut *längtar*
Aj aj Ankan! Pampasgräs låter farligt!
Ninnis: Mysigt med The och deckare och trädëck *serframförmighurvisitterochdrickerlemonadepådäcketmedsolglasögonochbikiniisommarochsnackaromväxandemagar*
Ingenjören: Har du gått om mig? Jag är "bara" i vecka 19+0 idag? Eller har jag räknat fel?
Lillmuffins bumpar och bumpar där inna. Den föredrar också höger sida... Jag liknar en som är i 7de månaden och tror att jag kommer att bli ENORM! Jag smörjer och smörjer in litevis med kräm, så jag kanske kan få slippa sträckmärken.
betty: Jag brukar göra Tom Yum soppa. Mmm, det är min favorit all time! Borde ha receptet nånstans. Ska leta upp det om du vill?
Ska ni föda i malmö, Ingenjören? Vad roligt det skulle vara om du, jag och min svägerska skulle ligga och krysta där brevid varandra! (änen om jag har planerat att föda i KBH, så vet man ju aldrig hur långt man når...)
Hua! Den dagen den sorgen... Nog bäst att inte romantisera födseln för mycket. Oj! Ska gå till sjukhuset om 10 min och här sitter jag som vanling framför bt i morgonrock! Får nog lägga på ett kol!
Hej!
Nu har jag kommit hem igen! Fick Titta på liten i alla vinklar och vrår, mätte alla ben i kroppen och allt ser ut som det ska! Den låg och hickade hela tiden... Gullig! Och den hade inte någon snopp!!! Hi hi! Kände det på mig! Det är inte hundra% men mycket troligtvis. HI hi. Så söööt!!
Vi brukar fira påsken hos makens familj, det är mkt stort där. Men i år ska vi jobba båda två och min man åker till deroit på söndag, så vi får fira ensama här hemma.
Jul hoppas jag att vi kan fira hos oss iår för första gången. Ny tradition?
Tror också att fladderbuset är en kille... Kanske får vi veta nästa vecka? Eller, vill ni vänta ingenjören?
Jag har inte drömt en enda gång att det skulle vara nått annat än en tjej. Och du drömmer ju om lille Isak hela tiden, så jag tror på dig! Kan man drömma attt man är ute och kör en runda i en brun plychsoffa så kan man drömma om bebisen. Det är min teori...
Vi är fortfarande på samma BFdatum.
hos oss är det tvärt om med kläder. Nästan bara pojk-kläder. Bara min bästis i hela familjen och omgängskretsen som fått en flicka och on är ju snart 4!
HihiHi!
Ja, jag håller med fullständigt. Måste hon bli en tyllprisessa bara för att hon är en tjej (och att hennes mamma envisades till att vara det på 70talet när allt skulle vara bajsbrunt och orange) Nä.Vi får starta ett företag som designar, syr upp och säljer könsneutrala kläder.