• Hvidbrud

ÅH, grattis ankan! vad skönt och kul för dig!

Lillmuffsan låter ju rätt utan att det blir fel! (eller lite kanske...) men Lillmuffin är ju rätt könsneutralt, när man nu talar om att slippa bli en blommig rosa baby...

• Hvidbrud

Lanovia: Berättade jag att jag drömde om en liten Ellen. Och hon var inte min...

Var på jobbet för att släppa in en tjej som skulle ta några av mina kunder idag.. AL mig för att vila, och snöt mig, så blodet började spruta igen! Urk! Det är så äkligt!!! Men lite van är jag. När jag hade hormon spiral, så slutade min mens. Istället fick jag näsblod en gång i månaden... Gissa om jag tog ut spiralen...?

Längtar till jag blir frisk, då ska jag ut och kolla kläder! Det måste jag ju få tillåta mig nu! Bara en liite body och småååsmååå strumpor och en gullig liten mössa...

• Hvidbrud
    Gulligt!
    Jag vaknar pigg som en lärka när vårorkestern drar igång ute i körsbärsträdet... (tror att det är en av dem, en litel jäkel som sitter och sjunger entonigt och konstant "pip-pip-pip-pip-pip" Borde låta maken göra en slangbella kanske ? *gniderhändernamotvarandramednågotmordisktiblicken*)
    Tvingar mig till att somna om, men vaknar tidigt ändå... Kanske lillmuffin som prövar att vänja mig till de tidiga timmarna när hon gör entré...

Ingis: sover du när du kommer hem från jobbet?

Vad roligt att era cykler är så synkade!
    Blommis: Vet inte varför, men varje gång du skriver om cykel, så blir jag sådär förvirrad... Ser en vanlig transport-cykel framför mig och får det inte att hänga ihop... Men sen fattar jau! Hu hu...
  • Hvidbrud
    ingenjörsbruden skrev 2009-04-08 09:29:32 följande:
    förr skulle man läsa saga o spela spel(URK) o mysa med dem....nu noterar de knappt att man är där!
    Ska vi inte ta en runda trivial persuit?

Min man älskar att spela spel.. :-I Så han fick ett TP i julklapp. Glömde att det var jag som skulle vara tvingad att spela med honom.... Vi har spelat 2ggr och blivit ovänner båda! Hi hi! Nä. Det går inte. Han kan inte spela.(och han tycker samma om mig...) Låter mysigt med tjejer på besök ialla fall. Hur gamla är de?
  • Hvidbrud

Så länge jag får fuska obehindrat så älskar jag också spel... ;) Var bäst på memory i familjen när jag var liten! (vi hade glasbord och jag låg och ålade mig i soffan och passade på att tjuvkika under bordet...) (men det kan ju ha tränat mitt 3d tänkande!?)

• Hvidbrud

Precis! det hjälper ju inte att bli sur...
    Ett sånt jobb att vara spelutvecklare! Är det de gamla hederliga spelplansspelen eller dataspel?

• Hvidbrud

Är förresten en otroligt dålig konkuransmänniska... Håller mig borta från allt vad lagsporter och konkurerande heter... (inte bara tollan som är farlig.. .) Jag blir som förbytt. Skriker och ropar och gormar till jag tappar rösten... Kan inte reglerna heller, men det betyder ju inte så mycket när konkuranssinnet har övertagit.
    Kan ju tillägga att jag nog var 21 när jag fattade att man inte skulle springa efter bollen hela tiden när man spelar fotboll... Fick nästean en uppenbarelse på planen den midsommaraftonen, efter att jag sprungit mig helsvettig i min fina klänning. Slog ut en tand den festen också i ett säcklöp... Hmm.

• Hvidbrud

Usch.. Har precis kräkts för första ggn i graviditeten... Har mått illa i ett tag men ny kom det upp för första gången... Det är väl inte normalt? Är i v. 20!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)