• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Ja, det hoppas jag också... Det har bara aldrig varit där innan. Inte ens de första veckorna... Blä!
    Kanske är det kombination av förkylning och lägenhetsstress och graviditet?

• Hvidbrud

Oj oj, det låter lite rörigt. kanske skulle du ochså ha det bra av att få en underredeskontroll på cykelversta´n? Som alternativ terapeut skulle jag ju rekomendera att gå till en bra akupunktör också. De där kineserna vet nått om hur man reparerar cykler!

Oh, tack för omstoppning the och boken, Ninnis. Gosar ner mig lite i kudden. Maken ringde precis och sa att han lyckats förlänga vårt kontrakt här till den 31/8 (BF!!! Tror det freakade mig lite att jag inte vet om jag kan bygga rede någonstans) men vi är på rätt väg i alla fall... Pappa gick i borgen för en lägenhet till oss idag eftersom vi inte är registrerade i sverige (annars kan vi inte bli godkände) Ska skicka in lite papper frn skattemyndigheterna om mitt företag, sen får vi svar... Men det är inte den lägenheten vi helst vill ha... Den vi vill ha tar sån tiiid... Det händer ingenting med dem. Men jag har lagt press på nu i alla fall!

• Hvidbrud
    :- Åh, så spännande!!!

Ingenjören: Känner igen det där... man vill liksom smälta in i karlsloken!
  • Hvidbrud
    Gullig han, din son!

Såhg att jag missat hälften av alla inlägg idag.. Konstigt. *kliarmigihuvudet*

NU ska jag ta teet och boken som ninnis gav mig (order om) och lägga mig ner. (rooibus med hibiscus och en bok om sjärilar och kastanjeträd och cayotes... konstig är den, men lite tantsnusk rymmer den också och det är ju aldrig fel!).
  • Hvidbrud

He he... En gång var jag på loppis och köpte en hel flyttlåda med harlequin-noveller för en tia! Ojojoj! Det var härligt! Nu var det ju länge sen de blev utlästa och längesen jag läste harlequin, men det är ju så skönt dåligt skrivet att man måste njuta! (bara en lite parantes)

• Hvidbrud

Det klarar du! Ta och få tag på pitbullen Mikis i glädjas med tråden- hon är en inspirator till 1000!
    Lovar att peppa och peppa!

• Hvidbrud

Fick dra fram vågen... Har gått upp 9kg sen jag blev gravid... Kanske därför kroppen säger stopp nu! Är bara halvvägs igenom och har bara 5kg kvar att gå upp...

passion, du ska nog se till att slänga bort några av de där kilona du inte har lust att släpa runt på. heja dig! Ibland är det ju just ett sånt SHIIT ögonblick som krävs för att man verkligen ska ta det på allvar. Normavligt gör ju också att det är lättare att bli gravid (nu vet jag ju absolut inte var på BMIskalan du ligger Inget personligt).

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)