I vått och torrt (del 5)
muffeniluppen
muffeniluppen
Celeste: Måste säga att den bästa gyn jag haft var en man. Mycket profsig och trygg. Några kvinliga gyn blir så märkliga när de ska där ner och rota....
Hormonerna gör så att tarmarna "sväller". Det gör att man kan se lite garvid ut redan i början.
Hoppas att illamåendet går över snart, gumman. Saker man älskade innan är inte alltid lika gott har jag också märkt. (tex kornärtskockor.. )
En sån underbar dag som väntar utanför fönstret. Tänk vad som kan hända i naturen på en dag! Vill inte missa ett ögonblick! Ginsten står gul och grann och vitsippor hittade jag igår (i köpenhamn!) Tror det är en rönn som står sprängfärdig brevis körsbärsträdet och boken är så så så nära! Såg topparan på de fiina mangoliablommirna som trängt igenom det håriga höljet. Snart snart!!!
Nu får tiden gärna gå i slowmotion!
Heja dig!!!!
Hej!
Så har jag varit på flygplatsen och vinkat av min älskling... Han ska till Detriot i 10 dagar. Det ska bli skönt att vara ensam hemma lite. Men tror jag kommer döö av saknad i övermorgon, typ!
Tog merton till Nørreport sen gick jag och lillmyffin en runda i Botaniska trädgården. Så himla härligt. Gick in i det varma fuktiga palmhuset och tittade på planter och blommor. Det var mysigt att gå där och klappa magen och har det bra!
Nu vet jag inte vad jag ska göra med restan av dagen.. Får så ont i fötterna av att gå .
Diska kanske man skulle göra... (nu är min disk-man inte hemma, så jag får ta det innan det hinner bli ett oöverskådligt berg! )
Sen ska jag nog njuta av en god bok i solen!
Såg inte dig heller bland alla andra häxor!
Vad skönt att allt gick bra i tyskland, äcklgt med spyor och fulla män bara Blä
Jag har trååååkigt... Saknar min gubbe...
Vad härligt att du inte gått upp något! Jag mätte mig idag... Jag är en kloss... 100cm bröstmått 100cm om magen och 100 om höfterna... För ett år den såg måtten rätt anorlunda ut! Men jag ska nog få tillbaks dem + en bebis!
Åh! Det skulle vara jätte mysigt! De stänger kl 4!
Just nu sitter jag och lillmuffin och letar klänning på nätet. Ska på skärgårdsbröllop i pingst till min barndomsbästis och jag vill känna mig fin... Men det är svårt att veta hur stor jag kommer vara då... Tycker att jag växer så det knakar! Livmodern ligger över naveln nu! (börjar bli lite syngre att andas och inte så mycket plats i magsäcken mer...)
Ni skulle se körsbärsträdet här ute Det är ROSA!! Åh! Vackert...
Ja, 9dagar kvar! han ringde idag. an vaknade redan kl 7 lokal tid och kunde inte sova mer... Jetlag... pratade nästan en timme. Tur att det är så billigt att ringa till USA.
Han undrar om han ska köpa något till mig där ifrån... Hmm.. AJg som älskar pressenter! Men vet inte vad som är smart att köpa där?
Tänkte gå i simhallen och få gång i kroppstackarn... Köpte en bikini i fjor som var förstor i skålen och tänkte att nu var den säkert perfekt! Ha ha ha ha!!! Oj oj! Tänk att man kan se så vulgär ut!! Den kan jag inte visa mig ofentligt i! Så nu har jag bestält en ny på Figleavs.com som förhopningsvis kan hålla hela sommaren, med ett par breda bikinishorts och ordentlig skål... Men fy tusan vad dyrt det är! Men säkert en bra investering, nu när jag tänkt mig ligga i vattenbrynet hela sommaren, när jag inte ligger på Ninnis trädeck i olivträdets skugga vill säga!
Lanova: kan inte låta bli att småfnissa lite åt att du har arbetat hårt och är öm i hela kroppen- särskilt brösten Hur har du burit dig åt med dem i trädgården? *föreställermiglanoviasläpandesgrenarochspadarmedbröstenhmm*