I vått och torrt (del 5)
Ankis: Grattis till ytteligare en månad!
Mmmm det är inte så spännande trådar på BT längre....vilket iofs innebär att jag måste jobba mer!!
Okidoki...fortsätter med lillmuffin! Så vi slipper superduperrosablommig-baby!
*vinkartill Celeste*
Välkommen hit!
Har tyvärr inget mer att tillägga till hur man får stabilisering på menscykeln....
Lanovia: Nää inte ska du behöva vänta ett halvår till....menar bara att sanndrömmar kanske inte alltid infaller när de stämmer...men jag håller tummen för dig ändå!
Känsligheten kan vara ett tecken.....*kramartummensuperduperhårt*
Blommis: Hade ni det gött på Skansen? Vi tänkte att du skulle ha något att läsa när du kom tillbaka så vi jobbade på flitigt med inlägg under dagen!
Då blir det till att hålla tummen nästa helg!
Ska få mina systerdöttrar till att hålla de osså!
Är barnvakt hela nästa helg....hämtar småbruttorna på lördag fm o lämnar tillbaka dem på måndag morgon.
De är så stora så de vill bara ha tillgång till dator så är de nöjda.....förr skulle man läsa saga o spela spel(URK) o mysa med dem....nu noterar de knappt att man är där!
Hvidids: för illamåendet....tror inte det är något farligt....men du ska nog försöka ta det lugnare på jobbet....kanske neka några murares 3 h/pass...
Men det kan ju vara så att din kropp vill ha ngt annat....jag åt ju yoghurt o musli o mådde kanon på det de första 8 veckorna....sen var det tvärstopp...så nu är det knäckemackor som gäller....*kraskraskras*...tura att man inte ska försöka föra en konversation samtidigt som jag äter frukost!!
TP....UUUUUURRRK!!! Nä men det kan vara ganska roligt....men det hänger nog på vilka man spelar med......svägerskan blir som förbytt när det ska spelas spel o surar osv.....så då är det inte roligt. Sen tar TP alllllldeellleeeess föööööörrr lååååååång tiiiiiiiid! Snabbt ska det gå!!
Spelade ett sällskapspel där man är två lag som tävlar mot varandra....o så ska man beskriva saker, platser o personer utan att använda vissa ord. Himla roligt! Jag har ju en otrolig förmåga att lida av "orddiarré" vid sådana tillfällen!!
Mina systerdöttrar är 14 o 10 år i sommar! Den äldsta är min guddotter o hon fyller år på samma dag som jag!
När syrran berättade att hon var gravid så sa jag bara (15år gammal)....låt bli min födelsedag.....men det är rätt ok nu...är inte så mkt för firande av mig själv längre....man blir ju gammal nu!!