• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Kan du förresten inte bara hyra ut den?
    Kanske någon som vill prova sina vingar...

• Ankan80

Okay...ja, men då är det nog bäst att sälja. Lillmuffin måste ha all uppmärksamhet!

Hvidbrud skrev 2009-04-02 14:51:21 följande:
    HA tänkt på det. Och pratat med andra som varit i samma situation. Det de alla säger är att de önskar att de hade sålt den... Där är räkningar som ska betalas och avtal som ska hållas och folk ska hållas i öronen... Man kan inte fokusera på barnet, utan är på jobbet i alla fall även om man inte skulle. Jeg kan alltid starta en ny sen. Om jag vill. Tycker lite att det är dags att komma vidare också. Kan ju inte massera resten av livet, det klarar inte mina händer. Det finns ju så många andra grejer man kan bli ! (en stol tillexempel, eller en sil..)(nä, inte grejer! yrken/roller menar jag ju! )
  • Ankan80

Åhh, va skönt. Känns ju positivt!! Heja heja!!!

• Ankan80

Sa han något om antal dagar mellan mysandet? Eller det är bara att köra på nu när simmarna är pigga o krya ?

• Ankan80

Hihi...föreställer mig att "gottepåsen" är helt ihopskrynklad och tömd.

passionsblomman skrev 2009-04-02 15:33:53 följande:
    Åh, jag som tänkte fråga särskilt om det!Nä, men på sätt och vis ändå, för han sa att då när det är klart att Äl är och det ska göras inseminering, då kan man göra typ tre irad, och så sa han att eftersom det är så här många miljoner eller miljareder eller vad det nu var för siffra, att ta av, så är det inte så att det tar slut efter en utösning utan det finns i förrådet...typ.
  • Ankan80

Usch usch ja....illamåendet var ju inte så roligt....
    men men det är värt besväret!!!

Ore skrev 2009-04-02 16:12:34 följande:
    Hejsan heeej! Åh vad härligt att det gick så bra hos läkaren, blommis!!! Håller med om att ni var väl värda litet vardagslyx!Måste vidare nu, hinner inte skriva mer... Nu har jag hunnit få i mig litet mat som stillat det värsta illamåendet i alla fall
  • Ankan80

God morgon!
    Nu har jag också börjat med vårjacka!
    Fast det var -1 i morse
    Är det vår så är det...

• Ankan80

Jaaaa, det tycker jag med!!!

Hvidbrud skrev 2009-04-03 15:38:51 följande:
    Visst är det aldra bäst nu!? Fram till syrenerna har blommat ut. Då livet bara exploderar omkring en! Mmmm... En av de anledningar som gör att man han klara av vintern, tycker jag.
  • Ankan80

Hvidis:
    Vilken knasig dröm. Det är väldigt skönt när man sen vaknar o inser att det inte är sant...har också haft många knasiga drömmar

Det råkade bara bli så, men nu kör vi på som vanligt.
    Hm...kanske dumt...men de säger att om kroppen är redo, så är den...

Tror mannen hade hakat upp sig på att jag sagt att jag "trodde" jag haft ÄL för någon vecka sen. Hade det varit så hade det ju inte varit någon risk. Men i stället är jag nog mitt i ÄL (om kroppen är i rätt fas dirket.) 14 dagar nu....hehe...*lurad*

Tog ett gravtest för att kolla så det inte fanns några hormer kvar. Lite jobbigt sen i så fall att få plus o sen dividera om det är nya eller gamla hormoner. Så vi får se hur det går....blir det så blir det....
    De säger ju att det inte är någon fara att köra på direkt, det är mer psyket som skall vara med också.....
    -Jag är med!

• Ankan80

Hvidis...
    Jag min knopp är det inga problem med ¨så...

vi fick plus på 4e försöket...dock inga intensiva försök

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)