• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Trädäck är så härliga. Blir som ett extra vardagsrum när man kan gå ut i strumplästen.

Vi drog upp ett pampasgräs i lördags. Det trivdes liite för bra på sin nuvarande plats. Kruxet var att få upp den. Den har väldigt vassa blad så mina underarmar är helt sönderskurna. Ser ut som ett dåligt självmordsförsök .
    Vi körde till sist in bilen i trädgården o drog upp j*velskapet.

Åhh, mysigt med "krim-kväll" Brukar titta på Wallander och ibland Beck. Van Veeteren har jag aldrig kollat på. Är den med bra?

Vi hade annat slags mys igår kväll....

• Ankan80

Låter som en bra start på dagen!

passionsblomman skrev 2009-04-06 08:27:01 följande:
    Godermorgon! Solen strålar,sonens kompis ska vara här ist för på fritids-det är ju påsklov här, så de sitter och spelar Play Station, sambon sover ut lite efter en hård jobbhelg. För egen del-kaffet är klart och jag är inloggad!
  • Ankan80

Ingenjören:
    Är det lite alien-varning när bebisen rör sig eller känns det naturligt?

• Ankan80

Vad jobbar du med Ninnis? Har inte snappat upp det....

• Ankan80

Aahh...där ser man. Det var ett litet ovanligt jobb. Verkar kul!

Ninnispinnis skrev 2009-04-06 12:02:28 följande:
    Jag är service koordinator på en "flygskola", där vi utblidar och tränar piloter och kabinpersonal. Jag har en administrativ tjänst där jag bla har hand om kontakten med flygbolag, dokumentation och rapportering till myndigheter, bokningar, administrerar all databaserad träning, lite inköp, diverse projekt mer mera med mera.... Jag har tidigare jobbat som flygvärdinna, samt markpersonal på flygplats. Har liksom fastnat i flygbranschen, och älskar det!
  • Ankan80

Alltså inte oavanligt så...de flesta jag känner är antingen ingenjörer eller sjuksköterskor

• Ankan80

Jag gissar på att du inte vill ha lavve då ingenjören?

• Ankan80

Hihi...tror dock inte man tänker så mycket när man väl är där...
    Det är ju något personalen är vn vid...får man hoppas

• Ankan80

Va roligt Hvidis!!
    Skönt att det såg bra ut.

• Ankan80

Tjolahopp alla tjejer, lillmuffinsan, fladderbus/an/en!

Har fått ännu en månads jobb. Så nu har jag maj ut. puh....ännu lite tid för jobbsök....

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)