• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Ha ha ha!! En sån härlig dröm! Jag skrattar så tårarna trillar!! Åh!!! Vilken syn!! Hi hi!! :-
    Ja du, de där sexdrömmarna med the big O.... härligt när det är så tydliga och klara! Hö hö...
    Det g¨r inte så ont md aku-nålar. Litet stick, men sen käns det skönt tycker jag. man kan märka hur det liksom Zummar i hela kroppen om man koncentrerar sig. man kan ju sätta igång födseln med akupunktur om man går över. här i kph är där en barnmorska som har blivit akupunktör, henne hade jag tänkt gå till om ifall att det var något.

Äh, du den soffan...

• Hvidbrud

Ja, det växer och växer...
    tids nog ska den nog komma fram... Ingen annan utväg...

Ankan80 skrev 2009-02-20 09:02:11 följande:
    Nä, vi skall bara göra det vanliga UL i v. 18. Så lång tid att vänta Jag tror jag känner den. Alltså märker också att den växer. Dock kan jag inte känna den utanpå. Men den kanske är bakåtlutad
  • Hvidbrud

Ska till jobbet nu! Vi ses på lunchen!
    *kramkramkram* Tack för härligt sällskap!

• Hvidbrud

Passion: Det är helt normalt att du fryser ockh mår dåligt efter en sån massage+ aku du kick igår... Cementmuskler har inte så bra cirkulation i sig, så det uppbevaras jättemyket slaggprodukter (avfallsprodukter från energiproduktion, cellförnyelse ect ect) och när massören pumpar in nyttblod och ut med det gamla, kommer allt lort ut i blodbanan och man mår pyton. MASSOR av vatten för att skölja ut kroppen hjälper. Dessutom kan det sita massa känslor lagrade i sånna mastodontspänningar (även kallat muskelpansar) som också ska ut innan muskels slapnar av... Bröstmusklerna rymer ofta sorg och känslan av att inte släppa taget...
    Därför ska man inte få sån superhård massage när man är gravid för allt slagg går direkt til bebisen. Men visst får man få massage om massören vet vad den gör.
    Massage frigör också et hormon som kan sätta igong födseln, när det blir dax.
    Åh, ingenjören dina inlägg klingar på den renaste skånska, snart börjar jag me!

• Hvidbrud

Det är en bra idé att säga det till massören!

Åh, de är så läskiga de där falldrömmarna! JAg får det ofta om jag har varit aktivt mentalt, men inte råort på mig nog fysiskt...

• Hvidbrud

Godmorgon tjejer!
    (oj har jag sovit sååå länge!)

Ja, visst är flygdrömmar härliga! Finns inget bättre, särskilt där det är lätt och man bara tänker på sitt mål så svävar man dit. Världen ser så härlig ut där uppe. Drömde att man inte fick flyga, då fick man böter! Gissa vem som fick böter!
    Inatt blev det mer att gosa med mina systersöner. De bor i Schweiz och jag ser dem nästan aldrig. En är tillockmed min gudson och nu saknar jag dem mer än någonsin!

Mjuk massage är inte farligt, det kan vara jätte skönt och bra för länden (rumpan blir ju så spänd av att vackla runt som en anka) Lite lymfdrenage på benen är ochså bra. Ska nog beställa tid nästa vecka... har inte velat få massage innan vecka 13. men på onsdag jår jag in i vecka 14! Ih! UL! Spänd och längtar!

• Hvidbrud

*vink vink*
    Har bakat bröd... Gott var det! Varit och handlat mat. Har dansat till Pata Pata, har hittat en koncert här i närheten med ett spanskt reagge/ska band som ska spela i kväll. Så när jag har lagat lasange, ätit, dushat och gjort mig fin, så ska jug ut och luftas! Jippi! Längtar. (hoppas nu att jag kan hålla mig vaken så länge så att jg ine kolapsar i soffan innan det blir tid att gå. Det börjar ju fört vid elva tiden...

• Hvidbrud

Jag skull vilja beställa en makapär som gör allt städandet för en...

Ny mobil! Vad roligt!!

• Hvidbrud

Jepp! powernappar till melodifestivalen... alsangen blev SÅ lyckad! *jag bjuder alla på varm lasange!* (annars äter jag upp den själv....)

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)