• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

morgon!
    utekvällen uteblev.... vi skulle värma upp här hemma och maken tog fram trumman och jag dansade till sveten droppade... Sen var klockan för mycket och energin slut. Sen hade jag en brun flytning, så jag blev lite orolig. Det är jag fortfarande faktiskt. Men det var bara då, och mycket lite. Drömde om krossade ägg inatt. Suck.. Men det blir ultraljud på torsdag och då får vi ju se att allt ser bra ut.

• Hvidbrud

tack för kramen gumman! Det värmer. Hoppas också att det inte är någon fara...

Vad härligt med spjälsäng! Ja, sy själv är ju kul, särslilt om du har fått sånna pusselhormoner som jag... Jag vill sy nya gardiner, skötväska och allt annat möjligt! och BAKA!
    350spänn för ett litet sätt lakan!

• Hvidbrud

Åh! Isak! Det är så fint namn. Känner världens gulligaste lille kille som heter det. (En gång somnade han i mina armar... Suck... Längtar!)

Vi kan inte alls bli överens om namn. Jo, kanske Alma om det är en flicka. Killnamn är jätte svårt! maken vill inte riktigt prata om det ännu heller. Längtar så till testet op onsdag, så han vågar glädja sig också. Men med namn får man ju nästan se vad det är för ett litet väsen som kommer ut. Ibland liknar de ju bara en Filip (som min bror, han skulle heta markus, men när han kom ut var han en Filip. Utan tvekan)

• Hvidbrud

Nä det är inte Lett att vara Balt... Eller Balt att va Lett...

Vi (mina syskon) heter MFF... Som köpenhamnare får våra bar väl bli FCK... Felix Carla och Kaya? Hi hi! Nä, de namnen gillar jag inte... Vi får se vad det blir helt enkelt!

Nä, nu måste jag göra mig i ordning! Kan inte komma för sent till jobbet också! (men nu är jag lite kaffe-speedad, så nu går det undan!)

Kraaam!

• Hvidbrud

Men vad skönt att ni vet hur det hänger ihop! Och vad skönt att man kan få hjälp!
    Lycka till, gumman! *styrkekram!*
    Blivande fru L skrev 2009-02-24 12:34:09 följande:

Här kommer ett totalt egoinlägg: Idag har vi fått veta att mannens simmare inte är några simmare, de är alldeles orörliga. Dessutom ser de inte ut som de ska vilket gör att chansen för att vi ska lyckas på egen hand är väldigt, väldigt liten. Vi har fått remiss för provrörsbefrukning, det blir förmodligen ICSI (spermien förs in direkt i ägget med en tunn nål) eftersom simmarna inte kan ta sig in i ägget på egen hand. Känns skönt att veta men det är förstås lite deppigt också.
  • Hvidbrud

Vi vill ju "bara" ha två barn... AA? eller varför inte BT!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-24 11:48:08 följande:
    *hahaha* Va roligt! Då måste man vara sann MFF-fan för att få till det på barnens namn eller?! Ni får osså ha MFF...ni ska ju flytta över sundet eller hur!! Har jag väl kommit försent på morgonen så blir hela dagen sån....tidsfördröjning eller nåt!
    Ingen var riktigt mff-fare, det blev bara så..
  • Hvidbrud

Jepp! MorgonYoga gör underverk. (och lång myshelg med en kåt man spelar log sin roll också... )

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)