-
*skrattar ihjäl mig*ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 13:07:19 följande:Funderade på hur det kunde ta så lång tid att analysera provet....men det är ju klart....det tar ju sin lilla tid att räkna till flera miljoner!! O så tappar man säkert räkningen o får börja om mellan varven...hoppas att de inte simmar runt för mkt!! *hahahaha*
-
Jag ser den iriterade vitrockade personen framför mig...
"tvåmiljonerniohundrasjuttioen...JÄVLAR....Älskling HUR många ggr har jag sagt att du inte FÅR ringa mig på jobbet!!! Jag SKA köpa mjölk på hemvägen!"
ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 13:28:27 följande:*hihihi*Känner mig lite störd som analyserar saker o ting så djupgående!! -
*kvider*
ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 13:33:39 följande:*ASG*Hur lång hann du räkna idag på jobbet, älskling?! *asg* -
Tja, man har ju inte roligare än man gör sig!
Ninnispinnis skrev 2009-02-18 14:47:33 följande:Alltså ni är ju bara heeeeelt tokiga! Fast himla söta, och framförallt roliga! -
Imorgon sak det göras på burk!
-
Själv ska jag väl se till och hämta arvingen i skolan...
Todilooo själv!
Ninnispinnis skrev 2009-02-18 14:58:10 följande:Muahahahahaha! Detta blir bara bättre och bättre! Tyvärr måste jag pysa nu, ska klippa och slinga håret Todiloo! -
Nu undrar min sambo"vad skriver du om idag då?"
-"eh, lite av varje...smått och gott..."
-
Jag är väl inte GALEN heller!
lanovia 08 skrev 2009-02-18 19:29:00 följande:
Don´t tell him!!! Då blir det inget på burk imorgon! -
Tänkte jag med, men det sa jag inte...
...jag är ju så diskret av mig *håller alla fingrarna i kors*
Ninnispinnis skrev 2009-02-18 20:59:19 följande:Läste lite snabbt och såg bara "räkna spermier... mun till mun", och fick mycket konstiga bilder i huvudet... *ruskar på hvuvdet för att få bort konstiga syner*lanovia 08 skrev 2009-02-18 15:55:34 följande: -
ja, då vet ni....här blev det jordens liv häromkvällen då det plötsligt blev full fart och remisser och tider och prover, utan att min sambo riktigt fattat att detta höll på att dra igång, och knappt jag heller. Skulle bar ringa och kolla lite...
Apropå diskret så hade jag iaf sinnesnärvaro nog att inboxa mitt utbrott till er ist för att fullständigt förnedra min man...
Förresten: är det inte lite konstigt att jag skäms lite för burkdiskussionerna för privatlivets skull, men allt det andra ed barn och verkstad och porrtådar och förlossningr och gu vet allt, det diskuterar man hej vilt???
Varför är man så överbeskyddande om de stackas känsliga männen?
Blivande fru L skrev 2009-02-18 20:57:08 följande:
God kväll! Nu har jag också hittat hit.Är inne och läser så gott som dagligen men har svårt att skriva på jobbet. Följer ivrigt hur det går för er! Jag är 31 år, förresten.Passionsblomman - Bra att det händer grejer nu! Min man gjorde också saker ( 2 miljoner, ungefär) i en burk för några veckor sedan. Vi har inte fått svaret ännu, men det är skönt för oss båda att ha det ur världen. Han ville inte prata så ingående om själva proceduren, men vad jag förstod så var det inga problem att träffa rätt. Håller tummarna för honom imorgon, men säg inget till honom! Ore - Vet hur jobbigt det är att verka tillräckligt glad när kompisar/kollegor berättar att de är gravida. Jag känner mig som en hemsk människa varje gång eftersom jag blir så otroligt avundsjuk. Det går förmodligen inte över förrän man själv har fått sitt barn. Jag hoppas att jag alltid kommer att minnas hur känsligt det är att fråga andra om de "inte ska ha barn snart". Jag får frågan nästan varje vecka och börjar få slut på käcka svar... Kram!