I vått och torrt (del 5)
Eller: Man har ju inte roligare än man gör på sig, som jag brukar säga
*räknar på fingrarna hur många gånger jag har sagt det i verkligheten... en, två... två.*
Eller: Man har ju inte roligare än man gör på sig, som jag brukar säga
*räknar på fingrarna hur många gånger jag har sagt det i verkligheten... en, två... två.*
Muahahahahaha!
Detta blir bara bättre och bättre! Tyvärr måste jag pysa nu, ska klippa och slinga håret
Todiloo!
Läste lite snabbt och såg bara "räkna spermier... mun till mun", och fick mycket konstiga bilder i huvudet...
*ruskar på hvuvdet för att få bort konstiga syner*
lanovia 08 skrev 2009-02-18 15:55:34 följande:
Min erfarenhet är att det kan anta diverse färger och konsistenser samma månad... Men det kanske är ett bra tecken?
lanovia 08 skrev 2009-02-18 19:33:02 följande:
Ja, det är du ju.
*ähhuurrmmm, harkel harkel*
Men om du brukar ha symptom så kanske det ÄR symptom att du inte har symptom denna gången?
lanovia 08 skrev 2009-02-18 21:08:26 följande:
Det är så lugnt här för att alla sitter och håller tummarna för Passionsblommans man och hans burkande
Det är väl kanske så att vissa saker känns mer privata och utlämnande än andra? Speciellt när det inte gäller oss själva, utan den vi älskar. Det känns kanske taskigt att avslöja honom när han inte kan välja själv vad som avslöjas och diskuteras?
Lanovia, tror du inte det var för tidigt att testa då? Brukar du få sådana flytningar innan indianbesök?
Jag har LOVAT mig själv att inte testa förrän tidigast BIM + en vecka den här gången (dvs nästa helg). Så, nu har jag skrivit det här och då måste jag ju hålla det. Smart va?!
Vi ska iväg både denna och nästa helg, men jag blir ju varken mer eller mindre gravid ovavsett om jag testar eller ej, så jag väntar och ser. Vet ju inte hur mycket vi lyckades pricka in ÄL heller, pga min mans pendlande, så jag ligger lågt den här månaden. Hoppet finns ju såklart alltid, men inte lika hysteriskt som det har varit vissa månader.
Bifftomat? Hihihi!
Vad skönt att det ser bra ut, Hvidis!