I vått och torrt (del 5)
Åh, Hvidis, vad underbart! Du sa ju 28/8, så det passar kanske bra? Vill se bild!!!
Åh, Hvidis, vad underbart! Du sa ju 28/8, så det passar kanske bra? Vill se bild!!!
Usch och fy och nej! Hoppas verkligen inte att det blir värre. Håller tummar och tår för det också
Det komiska är att båda mannens systrar är födda PÅ DAGEN 9 månader efter julafton, fast med flera års mellanrum... Julmyset, liksom
Åh, Hvidis, vilket gullepluttigt litet knyte! Underbart!
Och Blommis, vilka fina minnen! Och första tanden, stora killen!
Usch nej, akta er för mentos!
Mmmm, låter som ett bra tidsfördriv i väntan på BIM
Bra att det känns bättre, starkt gjort att tackla barnvagnsdiskussionen! Heja dig!
Hehehehe...
Återkommer imorgon!
*håller händerna för öronen och säger lalalalalalala*
Hahahaha, söta söta tjejer! Ni är ju bara för härliga!
Nja, jag vet inte om jag har så mycket att komma med...
Inga indianer, men en himla massa slem (sorry!) Är på dag 37 idag. Testade först i fredags, och tyckte mig kunna se ett svaaaaagt streck. Min man tyckte dock inte att han såg något, så jag avfärdade det som inbillning
Testade imorse igen, och är faktiskt fortfarande inte säker på om det är ett svagt, svagt streck eller bara inbillning/spökstreck, vilket troligtvis betyder att det är inbillning...
Men, var f*n är då indianerna? Har kroppen plötsligt flippat ur? Det kan väl knappast vara för tidigt att testa på dag 37? Visserligen rekommenderar tydligen B M att man väntar till BIM+14 med att testa, men testen säger ju sig vara 99 % säkra efter BIM... Har inte haft så här lång cykel innan, så jag förstår ingenting.
Hmmm, kanske lika bra att lägga ner bössorna så att indianerna kan komma och ställa cykeln till rätta igen?
Tack för att ni är så gulliga och bryr er! Kraaaaaaam!
*skäms lite för att jag har hållit er vakna och förväntansfulla troligtvis helt utan anledning*