I vått och torrt (del 5)
*mmmmmm så hääääärligt!!! Skålar med alla goa brudar på Ninnis flashiga träterass! *
*mmmmmm så hääääärligt!!! Skålar med alla goa brudar på Ninnis flashiga träterass! *
Ohhh håller tummen för alla glänsande ögon o för Blommis UL idag!!
Hej hopp i rutan!!!
Har ju varit på UL....e ni månne nyfikna?!
*hahhahhaa*
Tyvvärr är fladderbuset en riktig blygis o brås på pappa med långa ben o benen i kors!!! Så det gick INTE att se ngt!
Vilket vi iofs tyckte vara bra....det blir vad det blir!!!
Dock så flyttade hon fram oss i tiden igen... Så nu är BF 090909....igen! Så skriver jag fel vecka igen någon gång så kommer jag att skylla på de olika datum-buden!
Allt såg jättebra ut, hjärta, hjärna, njurar, skelett, blodkärl, moderkakeplacering osv.....så vi är nöjda o glada!
Fick fyra ulbilder (skulle eg kosta 80kr) men BM var tvungen att gå iväg mitt under undersökningen för att ta ett telefonsamtal....så ja...lite rörigt var det.
Ni har skrivit massor så jag kommer inte ihåg ens hälften av vad jag skulle kommentera....
Ninnis: Strunta i svintotanten o gå till ngn annan....hon verkar inget vidare. Om man bokar för ATT kolla äggledare mm så ska det INTE vara problem när man kommer. Suck vilka människor!!
Blommis: Kunde verkligen se dig framför mig med hälarna bestämt i backen (nära att slå rot )!
Har osså funderat på varför det är vi kvinns som ska hålla koll på o kunna allt om ÄL, UL, inseminering osv...kan inte DE hålla koll på sånt eller?? Mkt konstigt fenomen tycker jag!
*ASG*
Förkortningar på BT är inte riktigt vad som var tanken ibland....
BarnMorska var tvungen att gå iväg o ta ett telefonsamtal....inte Blivande Maken!!
Ja benen har den efter pappa iallafall!!
Blygheten har den efter pappa osså....hahahhahaha!
Ja det är rätt skönt....för nu frågade vi men fick inget veta...vilket vi inte var säkra på att vi ville eg....så ja...det löste sig smidigt för det gick INTE att se ngt alls!!
Hahahhahahaa!
Blev positivt överraskad av att deras gel var uppvärmd istället för iskall....annars hoppar man ju nästan av britsen när de öser på hinkvis med kall ul-gel!
Suuuuck!! Jag vill bara HEEEEEEM!
Men måste sitta här tills maken hämtar mig....han lyckades åka iväg med alla ritningarna i bagaget som jag skulle lämna på jobbet..... Vill hem NU!!!!
Usch sicken dålig arbetsmoral jag har idag....bläääääää