Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Köpte faktiskt stickor igår, när jag hämtade ut Pergotime. Får se om jag använder det, men det kan ju vara bra att se om jag ägglossar. Kan ju bli dyrt om cykeln är på 52 dagar som sist... Är på dag 30 idag, så nu hoppas jag att indianerna har vett att dyka upp i normal tid...

• Ninnispinnis

Ingenjören, när är det festen är?

• Ninnispinnis

Ingenjören, gyn borde ju ha sett om det var något, men samtidigt kan ju cykeln vara sen. Men å andra sidan verkar hon ju inte ha sett så mycket överhuvudtaget... Håll du tummarna, bara du lovar att inte säga för vad

• Ninnispinnis

Nä, varken tant-gyn eller tant-röd verkar ju ha någon som helst koll

• Ninnispinnis

Mäh?!

*stoppar tillbaks huvudet i sanden*

• Ninnispinnis

Men vad spännande, Blommis!!!! Jag blir helt uppspelt!

Köra hela helgen, jo jag tackar jag...

*går in till chefen och säger att jag nog inte kan jobba mer idag för jag har så många tummar och tår att hålla*

• Ninnispinnis

Hur dags sker det? Måste ju veta när jag ska ta hålla-tummar-och-tår-paus

• Ninnispinnis

Det är det jag har, det är ju därför jag måste stå kvar där...

ingenjörsbruden skrev 2009-04-16 13:04:46 följande:
    Hahahaha! Hoppas att du inte har träolja kvar i håret när du nu stoppat huvudet i sanden....
  • Ninnispinnis

Celeste, det är nog de proven hon ville att jag ska göra på dag 2-4, frågan är bara om jag får ihop det med jobbet och deras provtagningstider. Vill helst inte involvera jobbet i att jag ska på provtagning, det kommer garanterat att väcka nyfikenhet...

Om jag inte minns fel så har Ingenjören PCO (?), så det kan ju uppenbarligen gå bra ändå

*håller tummarna för postitiva provsvar (på alla sätt och vis *

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)