Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Haha, så om jag hör ett vrål från Terminal 3 så vet jag vad det är...

• Ninnispinnis
    Hvidbrud skrev 2009-04-21 12:11:30 följande:
    Så om vi inte är på BT i morgon så vet ni vad vi gör...
  • Ninnispinnis

Lanovia, jag vet (återigen) precis hud det känns! Min make veckopendlar ju, och är borta ca 4 dagar (3 nätter) i veckan. Men förra veckan när jag var hos gyn och kände mig ledsen och ynklig så var han såklart borta i en vecka Det är så trist när man verkligen behöver den andre och han inte är där, men det är ju bara att bita ihop... Å andra sidan är det ju desto mysigare och värdefullare när man väl ses

Du får trösta dig med att du har hunden i alla fall! Jag låter nallen sova på makens sänghalva ibland...

*lovar att hålla dig sällskap i sanden så att du inte känner dig ensam*

Kraaaaam, gumman!

• Ninnispinnis

Jag har en usel dag! Känner mig irriterad och skör, en massa småsaker på jobbet som tar onödig tid och energi, och en allmän känsla av dåligt humör... Ska träna sk*ten ur alla aggressioner på cirkelgymmet ikväll, så skrämmer jag väl kanske iväg en eller annan indian tillsammans med äl

• Ninnispinnis

Bra att MBT-skorna passar nu, Blommis! Man ska ju ta det lite försiktigt i början, men så länge det känns bra så är det säkert ingen fara. Heja dig!

• Ninnispinnis

Tack för kramarna, gummor! Det hjälper definitivt! Tror bara många små saker plötsligt tillsammans blir lite för stora för att kunna ignoreras...

Nej, det har inte kommit nåt (även om det känns så hela tiden). Det var inte ens någon blödning igår, knappt en rosa flytning.
    Ja, gyn påstod ju att jag eventuellt tränade för hårt och skrämmer bort ÄL, men det struntar jag i idag. Min kropp behöver svettas och träna ordentligt idag, så det så!

• Ninnispinnis

Har en konstant känsla av att när som helst börja gråta, jättekonstigt!

• Ninnispinnis

Det känns liksom som att bara en enda liten sak skulle kunna få mig att börja lipa... Tänk om jag börjar gråta på träningen?

• Ninnispinnis

*kramar tillbaks under sanden*

Ja, vi kanske ska krypa upp? Ready when you are

Hon sa att jag borde dra ner på intensiteten, snarare än träningsmängden. Hon menade att det kan bli en form av stress i kroppen, som gör att kroppen enbart koncentrerar sig på att jaga föda (?) och inte ägglossar. Men vad vet hon? Idag skiter jag i det, det verkar ju inte göra varken från eller till? *tsss*

• Ninnispinnis

Tack igen för värmande kramar!

*känns redan bättre*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)