Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

*gräver mig upp och ställer mig bredvid lanovia och kisar med mullvadsögon*

Tack söta ni för att ni orkade med mitt självömkande igår... Började inte gråta på träningen, men däremot sen när maken ringde och frågade med kärlek i rösten hur det var med mig egentligen... Det är han och min mamma som har den effekten på mig Vi pratade länge, och han fick mig att må mycket bättre och känna att han alltid finns där, även när han inte är här rent fysiskt. Att det är han och jag mot världen, liksom! (fast inte mot er såklart, bara mot dummingar och orättvisor. Ja, ni fattar) Dessutom kommer han ju hem ikväll, vilket definitivt gör tillvaron ljusare.

Köpte test igår, det brukar ju vara det bästa sättet att locka fram indianerna... Jag ger dem en dag till, så får vi se sen. Tror på fullaste allvar inte att det är nåt den här gången. För ett par veckor sedan fick jag en stark känsla av att jag var gravid, vilket jag såklart ignorerade, tillsammans med kollegans och Hvidis känsla Men nu? Nä, tyvärr. Men maken kommer hem ikväll, lillasyster kommer och hälsar på i helgen, och livet är ganska ok trots allt...

• Ninnispinnis

Godmorgon, Lanovia! Hoppas det inte är någras hemskheter på gång på jobbet, och att du får riktigt trevligt i Jönköping

(tror förresten att det är idag herr hvidis kommer hem)

*tummen upp till ingenjörens make som förstod sitt eget bästa*

Blommis, var rädd om dig! Men MBT-skorna gör att man hittar muskler som inte aktiveras annars, så det är inte så konstigt att du känner av det i vaderna.

• Ninnispinnis

Trikåer ja...

Det påminner mig om en lördagmorgon i somras då det klockan 07.00 kom instormande en man iklädd endbart strap-on och började hoppa dansa til YMCA i vår säng... I bakgrunden stod ett gäng grabbar och asgarvade, och slängde till min make ett par rödgröna brottartrikåer och en öl...

Ankan, när väntas BIM?

• Ninnispinnis

Av någon anledning tänker jag på Charles Nonsens när du säger "kläm kläm" Minns ni honom?

• Ninnispinnis

Ska se om jag hittar nån länk med Charles Nonsens. Har för mig att det var en tecknad "vuxenserie" om en snuskgubbe som gick runt och klämde på brösten... Minns att han sa "clementin, clementin" och "rumba rock n´roll"

Nä, han hade nog inte behövt nån strap-on egentligen, men jag är tacksam över att de inte valde det andra alternativet...

• Ninnispinnis

Tråkigt med flyget, Hvids! Men du vet, den som längtar efter nåt gott... (eller som min pappa brukar säga: den som väntar på nån som har gått behöver inte vänta längre)

• Ninnispinnis

Hinner inte kolla nu, men visst är det han!!

• Ninnispinnis

?

Ankan80 skrev 2009-04-22 10:47:45 följande:
    Hm...kan man framkalla illamående?
  • Ninnispinnis

Personligen tror jag att jag kan framkalla alla tänkbara symptom om jag bara känner efter ordentligt

Men det är ju som sagt också så att symptomen på BIM och BOM nog kan vara ganska lika, så det är ju svårt att veta vad det betyder...

• Ninnispinnis

Eller hur!

*snillen spekulerar*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)