• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Ninnis:
    Jag har köpt teststavarna från testlagret.
    6 st för 109 kr. Gratis frakt och du har dem dagen efter.
    De funkar som CB. Tycker de är helt ok

O till det priset kan man slösa hur mycket man vill

• Ankan80

Hahahahahaha...sorry!
    Ville ju bara ge ett ekonomiskt tips

ingenjörsbruden skrev 2009-04-20 12:55:24 följande:
    *ankis får ett rap med ridspöet....o Ingis bannar henne för att hon leder Ninnis i fördärvet*
  • Ankan80

Vilken nöt Hvidis!
    Han är inte värd att ens bli arg över, men det blir man tyvärr..

*piskar honom gul o blå med ingis piska*

Nu skall jag snart köra.....hoppas jag inte börjar svamla allt för mycket på intervjun. Har en tendens att göra det...

• Ankan80

Hej tokfior!
    Gårdagens intevju tyckte jag gick bra. Jag pratade med VDn och han var supertrevlig. (tror han var gay)
    Hela bilfärden ner satt jag och rabblade egenskaper om mig själv, vad jag kom ifårn osv. Har aldrig varit på någon intervju förr Dock kom inte sådana frågor alls utan bara vad jag kunde och hade gjort.

Han hade några till att intervjua givetvis så vi får se hur det går. Jag tyckte jag gjorde så bra jag kunde. Kan ju inte göra mer

Är också väldigt spännd på lanovias status. Verkar lovande

• Ankan80

Usch då Lanovia. Skickar en massa kramar.
    Inge vidare när man inte vet och längtar så det gör ont!

• Ankan80

åhhh ingenjöris..vet hur det känns när man är så glad så glad o så blir man sågad längs fotknölarna av en make på dåligt humör...
    *kraaaaaaam*

vet inte exakt när jag får besked. Typ om 2 veckor kanske. Enligt honom var det inte jättebråttom med rekryteringen, vilket får mig att må lite dåligt med tanke på bebisverkstan. Vill ju (om jag nu skulle bli gravid snabbt) inte stå där med mage precis när jag skall börja

så vi får se....fick ytterligare en månad till här så....det får bli som det blir

• Ankan80

:-d

Ninnispinnis skrev 2009-04-21 11:47:42 följande:
    Batman vs. Zombie
  • Ankan80

God morgon alla!
    Vilka roliga bilder jag fått av senaste sidans läsning:

Två gulliga sandmonster som tittar upp
    En blommis som går o går o går, upp o ner, hit o dit
    En hund som sitter o tittar på svamp
    En ingis som får en stor bukett blommor och tittar kärleksfullt blinkande på sin man
    mm mm

• Ankan80

Här händer förresten ingenting. Inga indianer och inga symtom.
    *kläm kläm*, nä fortfarande inget

• Ankan80

Haha..vilken syn...

Nope...känner inte igen...

Har eg. ingen aning när BIM är...senast 3 maj för då har det gått 6 veckor sen MA. Sen får man väl kanske knuffa igång cykeln om den behöver extra hjälp

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)