Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Oohh, skumpa och sand = beach party!

Hvidis, har inte stått på ett ben en endaste gång senaste veckan...

• Ninnispinnis

NU vet, jag! Det är såklart för att jag har stått dubbelvikt med huvudet i sanden i flera dagar!

*undrar om lanovia också har ont*

• Ninnispinnis

Det var bara på skoj....

Oljade först med roller och sedan pensel för att komma åt mellan räfflorna i träet. Ankan sa att jag skulle akta så jag inte halkade, då sa jag att jag gjorde som Pippi, dvs halkade runt med borstar på fötterna... Det borde jag ju ha gjort på riktigt, det hade säkert varit mycket roligare!

• Ninnispinnis

Hvidis, på sidan/framsidan och snett neråt/framåt. Bra förklaring va?! Nu ska jag köra till Småland! Ha en underbar helg, sötingar!

Förresten, hur ska jag kunna vara utan vetskapen om Blommis framsteg samt Lanovias test fram till söndag kväll?????
  • Ninnispinnis

Ååååhhh, tjejer! Måste bara börja med att krama Blommis hårt och innerligt.

Blommis, gumman! Hade också önskat att jag hade kunnat sitta bredvid dig i kyrkan och krama dig! Förstår att det känns skit med alla turer, hormoner, fläkningar, pilleri och dessutom besvikelse över sambons engagemang mitt i alltihop... Han verkar ju ha förstått din sida av saken nu iaf, och jag tror det är en himla tur att du är såpass bra på att uttrycka vad du känner och tycker. Nu hoppas jag bara av hela mitt hjärta att den lilla skatten vill bo i den bräckliga, vackra blomman

Lanovia, du får också en stor kram! Håller dock fortfarande tummarna, så länge indianerna håller sig borta

Hvidis, grattis till lägeheten! *dansar och sjunger: hvidis ska bli malmöbo, hvidis ska bli malmöbo* Ser fram emot att sitta på balkongen och lapa sol Hoppas Batman kommer hem snart, och att han inte skickar en ersättare

Välkomna, alla nya!

Är förresten 31 (32 i sommar), gifte mig med min älskling sedan 10 år den 30 augusti förra året. Har blivit kvar här pga de fina tjejer jag har tjattrat med under senaste året, genom bröllopsplanering, kom-i-form-bekymmer och graviditetsönskan

• Ninnispinnis

Blommis, förresten, vad sa hon om äggstockarna? Söta du som tog dig tid att fråga om det mitt i allt!

• Ninnispinnis

God morgon, Lanovia!

Jag har haft en underbar helg med grillning, shopping, fika, buzz, vin, lite party och en massa prat och skratt

Märker dock att jag inte är 20 längre... *gäspar och går och hämtar en kopp starkt kaffe*

• Ninnispinnis

Tack, söta, gulliga du för att du orkade fråga och sammanfatta svaret!

Hmmm, kanske ska kolla om jag kan göra en såndäringa kontraströntgen då...

Gyn sa ju att min fyllda slemhinna passade med att mensen var på gång. Men var är den då?!

• Ninnispinnis

Lycka till Ankan! *håller de obligatoriska tummarna och tårna* Hur dags är det?

• Ninnispinnis

Tror faktiskt det var Ingenjören som började med uttrycket, men vi var ju alla snabba med att anamma det

*stoppar snabbt tillbaks huvudet i sanden innan ingenjören ser att jag kikade upp*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)