lanovia 08 skrev 2009-04-22 22:37:25 följande:
Blommis hejja dig du klarar detta! Hur lång var kuren? Tror du skrivit det men nu har jag glömt.Ingenjöris, det är nog snarare Celeste du håller med. Själv står jag här som ett frågetecken och undrar vem är Charles Nonsens????? Jaja kom igen nu och håna mig för att jag inte vet. Betty vad spännande med klänning och ring. Oh tänk den lycka när man fick hem ringen... mannen fick nästan gömma min?Appropå mannen, pratade precis med min i telefon. Ja nu har jag klarat en dag utan honom, nu vill jag att han skall komma hem. Och helst innan jag skall sova. Har en hund som vaktar alldeles för bra när jag är säjlv. Får hjärtattacker av hennes skall. Var väldigt skönt att bara jobba halvdag idag och åka iväg till vännerna. Bara lämna eländet på jobbet. Är så glad för att det inte är uppsägningar! Och tror den nya idén kan ha bra saker med sig. MEN de skall splittra på våran grupp som sammarbetar hur bra som helst och fått hänga ihop länge nu. Men kan säkert komma något gott ur det också (??????) i slutänden. Jag tänker i alla fall glädje mig över att ingen skall sägas upp.Det värsta är att de har placerat mig helt uppåt väggarna knasigt, i en grupp där jag inte har något gemensamt med de andra arbetsmässigt. Det är typ som att placera en haj bland torskar. Men jag har protesterat redan och kommer fortsätta tills någon tar sitt förnuft till fånga.
Hahhah ja det var nog Celeste jag höll med!
Nä men kommer du inte ihåg Charles Nonsens....no worries! Jag hade osså lyckats förtränga honom!!
Är nog den snuskigaste tecknade gubben jag sett.
Blommis: Ojojojo så mkt vuxenpoäng!!
Skönt att det finns fler framåtsträvare i ditt område!
Det är liksom bara för bakåtsträvarna att inse....det går INTE att hindra utvecklingen....den kommer vare sig man vill eller ej.
Ninnis: Annars var det skönt att maken kom hem eller?!