Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Tycker i övrigt att indianerna lika gärna kan komma så att jag kan börja med Pergokuren. Visserligen kan ju min cykel vara allt från 30 till 54 dagar, men gyn sa ju att det såg ut att vara på gång, så det borde ju inte bli nån mastodontcykel den här gången...

• Ninnispinnis

Nej... Jag har inte ens något gravtest hemma! Har bara svindyra ÄL-test som jag köpte när jag hämtade ut Pergotime... Brukar alltid ha ett par test på lager, men eftersom gyn sa som hon gjorde så tänkte jag att det inte behövs den här gången

Hvidbrud skrev 2009-04-20 11:46:53 följande:
    Har du testat?
  • Ninnispinnis

*ruskar lite på huvudet så att det kommer ännu längre ner i sanden*

• Ninnispinnis

VUL:et var på dag 28, så hon tyckte det passade bra med en fylld selmhinna = mens på väg. Nu är det dag 34. Men som sagt, vad f*n vet hon? Men nu skulle ju indianerna komma i tid, och jag skulle ju köra med Pergotime och ÄL-tester för första gången... Suck.

• Ninnispinnis

Brösten är ömma och magen och ljumskarna molar (har de gjort innan utan att det betytt något), så det borde ju inte dröja så länge innan indianerna kommer i så fall. Det är en vecka sedan imorgon, så jag får väl vänta och se...

• Ninnispinnis

Jo... men jag var ju så säker på att det inte är nåt, med tanke på gynbesöket och allt. Maken kommer hem på onsdag, så jag väntar tills dess iaf. Indianerna kanske kommer i dagarna ändå.

• Ninnispinnis

Men det är så trist när det blir minus...

• Ninnispinnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-04-20 12:55:24 följande:
    *ankis får ett rap med ridspöet....o Ingis bannar henne för att hon leder Ninnis i fördärvet*
  • Ninnispinnis

Man kopplar bort huvudet, och så går man bara och gör det!

Hvidbrud skrev 2009-04-20 13:17:17 följande:
    Hur är det nu man gör när man ska gå och motionera? Min kropp vägrar att lyda!!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)