-
-
Jag tror att hon tar reda på det, och att det är en liten Isak
-
Ring till dem!
-
Jag tog ut p-ringen i slutet av augusti. Sen har vi ju inte försökt så väldigt seriöst, inte kört med ÄL-tester eller så, utan låtit det vara (relativt) avslappnat. Maken veckopendlar ju, så jag är inte säker på att vi har prickat in ÄL alla månader heller. Så det är svårt att säga hur många seriösa försök vi har gjort...
Vet inte om jag orkar ringa och tjata på läkaren. Vet inte ens om vi vill dra igång hela apparaten med test av maken och så vidare än... Min oregelbundna cykel har inte riktigt bekymrat mig tidigare (min mamma hade likadant, men var väldigt fertil ändå), men nu undrar jag ju om det är ett problem... Ville egentligen bara veta om jag har ärrbildning på äggledarna. Jag måste väl ändå kontakta dem efter pergotimekuren, då kan jag ju fråga om VUL:et visade nåt konstigt. Hon måste ju ha tittat när hon gjorde undersökningen? Hon sa inget om något fel där, bara att Pergotime kan hjälpa cykeln och ÄL.
Kan tänka mig att testa ÄL-stickor för att försöka pricka in så ofta som möjligt, men i övrigt tror jag inte vi är redo för infertilitetsutredning... -
Vad underbart, Ingenjören! Då kan vi fortsätta spekulera i vad det är för en liten långbent krabat
-
Har också läst liiiite GIS men det var ett tag sedan... Det ingick i en annan kurs jag läste. Det var faktiskt riktigt kul!
-
Låter spännande, Ankis!
Nu ska jag ut och olja in terassen, tjoho! -
Celeste, nej jag vet egentligen inte om jag har ÄL, men tycker mig kunna känna av det i "tjejmagen" ibland. Hmmm... Hur ska jag uttrycka det... I ungdomsåren hade jag en åkomma som kan leda till ärrbildning på äggledarna, därav mina funderingar angående det... Lycka till hos gyn imorgon! Hoppas du får något mer vettigt ur det än vad jag fick
Spännande med jobbet, Blommis! Åka-och-inseminera-dagarna ordnar sig säkert, om det visar sig att det krockar.
Ankan, jag gjorde som Pippi när hon tvättar golven
Lanovia, när är BIM egentligen?
Har ont lite överallt efter 4 timmars oljande, nu ska jag ta en dusch och krypa till kojs med min braiga bok -
Celeste förresten, tycker min kropp visar gansla tydliga signaler när något är på gång i cykeln, problemet är bara att signalerna är ganska likvärdiga...
-
Lycka till med VUL:et idag, Blommis! Gick det vägen för din väninna till slut? *hoppas*
Celeste, om du har lust och möjlighet att fråga din gyn så vore jag supertacksam! Lycka till idag
Lanovia, tummar och tår hålls febrilt