Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Allmänna galleriet? Det var väldans vad jag lär mig mycket idag

Nu ska jag på 3-års kalas hos lilla gudsonen

• Ninnispinnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-04-07 19:14:02 följande:
    Dock har jag fått svampinf.....suck! Jaja....veryfunnygummibanny...NOT! Extra irriterande när man är så pilsk...
  • Ninnispinnis

Lanovia, när är BIM? Vi cyklar väl ganska jämsides (om inte min cykel har fått punka och cyklat vilse igen...)?

• Ninnispinnis

Naaww, så sött att ha Fladderbuset på väggen

Ankan & Lanovia, vi är nog ungefär på samma upploppsraka iaf Borde BIM:a nångång nästa vecka. Ska ju på underredeskontroll hos cykelreparatören nästa vecka också, så vi får väl se hur det går ihop...

Hvidis, ja är det inte den ena kroppsöppningen det blöder ur så är det den andra

• Ninnispinnis

Åh, spel! Älskar spel! Sällskapsspel, tv-spel, any spel

• Ninnispinnis

Hvidis - (fast för kräkset...)

Jag är också en riktig tävlingsmänniska. Eller har blivit iaf, för när jag var liten och sprang 60 meter så saktade jag in innan mållinjen och inväntade konkurrenten för att hon inte skulle bli ledsen för att hon förlorade... Men nånstans under innebandyåren utvecklades min konkurrensinstinkt ordentligt. Numera så vaknar tävlingmänniskan i mig till och med under cirkelgymspassen, där man har två likadana maskiner på varje station. Måste alltid ha liiite tyngre vikt än personen bredvid, och ro/cykla/stepa liiite fortare... Inte konstigt att jag är helt slut efter träningen

Jag TROR inte att jag är en så väldigt dålig förlorare, men det kanske jag inte är rätt person att avgöra Det beror nog på situationen och personen...

• Ninnispinnis

Det kan det garanterat vara, Hvidis! Du måste vara rädd om dig!

*bäddar ner dig i soffan och ger dig en svensk pocketbok och en kopp rött te med blåbär*

• Ninnispinnis

*ser framför mig hur ingenjören sitter i sin makes bröstficka som en liten televinken och vinkar*

• Ninnispinnis

Blommis, gumman!

Detta fixar du! Vi är, som Hvidis säger, hejare på att peppa. Promenader är kanon, du behöver definitivt inte banta! Och tänk så här - nu har du ju kommit igång jättebra med promenaderna, och då kan det ju bara gå åt ett håll

*kramar om och säger att detta fixar vi tillsammans, både formen och kulmage av rätt anledning*

Ok, nu börjar jag:

Jag ska träna cirkelgym ikväll, 60 minuter. Vilken motion ska du utföra?

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)