Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Och jag trodde du var gul, Ankan!

• Ninnispinnis

Underbara ni!

Det är ju nackdelen med bönor, Ankan...

Blommis, tycker i alla fall att det är lite spännade med dina frånvarande indianer. Dessutom förtjänade du en ny skjorta! Basta!

Hmmm, dag 11 verkar ju vara en bra dag... *hoppas jag är jättesynkad med er så att jag också får bäbismage snart*

Ska också mysa (som i mysa) med mamsen och papsen ikväll. De kommer i kväll och stannar över helgen, imorgon ska vi gå och se (höra) Bob Dylan

I övrigt har jag hela huvudet fullt med snor, ont i halsen, huvudet och bihålorna. Men vad fasen, lycklig är jag i alla fall!

• Ninnispinnis

Ja, jag har ju vuxit upp med Dylan genom mina föräldrar och min make är gammal gitarrist, så det blir nog en höjdare för oss allihop Har faktiskt sett honom live en gång på en festival för 14 år sedan (herreminje vad jag kände mig gammal nu), men då hade jag nog inte riktigt vett att uppskatta det...

Min cykel har ju också kajkat ur, så jag vet inte heller varken ut eller in längre. Så det är väl bara att köra på ut och in och hoppas på det bästa

• Ninnispinnis

HUR kunde du läsa CYKEL när jag skrev CYKEL?

• Ninnispinnis

Din oregelbundna cykel, Blommis, är det så att det ena hjulet är större än det andra? Eller sitter styret på pakethållaren?

• Ninnispinnis

Oj, det var verkligen en oregelbunden cykel... Verkar svårkörd?

• Ninnispinnis

Usch och fy och jäkla skit, Blommis! Att de inre kan hålla sig på mattan, de sablans indianerna!

Här har halsontet gjort att jag totalt har tappat rösten! Låter som Robert Gustavsson när han dricker klorin i Glenn Killing i Manegen... Pappa läkare säger att jag ska försöka att inte prata, det är ju lätt! Tur att jag kan "prata" med er utan att anstränga rösten... Nu är det läggdags, kram!

• Ninnispinnis

I manegen med Glenn Killing heter det kanske...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)