I vått och torrt (del 5)
Ingenjören, jag vet inte ens vad fliselin är... (vilket faktiskt är lite konstigt eftersom jag är storkund hos apoteket med massa poäng på mitt pluskort, och älskar att botanisera bland deras hyllor )
Ingenjören, jag vet inte ens vad fliselin är... (vilket faktiskt är lite konstigt eftersom jag är storkund hos apoteket med massa poäng på mitt pluskort, och älskar att botanisera bland deras hyllor )
Låter sunt att resonera med sig själv och väga för- och nackdelar innan man bestämmer sig. Jag låter även min magkänsla väga tungt när beslutet väl ska tas...
*ser framför mig hur ankis mitt under morgonmötet springer bakom en buske för att "ge den lite näring"*
... Och Ankis svarar: "Men å andra sidan växer ju min mage så det knakar! Det måste du väl förstå, chefen, att allt kan ju inte växa samtidigt..."
*skäms lite för att jag inte fattar, trots att jag befinner mig i danmark*
Aha, nu fattar jag!
Lanovia, byggt toamöbler?! *ser framför mig hur lanovia försöker bygga en toalettstol och¨kliar sig i huvudet*
Hvidis, jag tror Lillmuffins är en flicka, och Fladderbuset också...
Hehe... Lanovia, det är ju bra att du märker att du har ÄL iaf
Nej mys på ni, det måste ju vara bättre med oftare än mer sällan?
Eller så får du väl låta maken vara delaktig varannan dag och ha egenvård de andra dagarna... Har hört att det kan ge de befintliga simmarna en extra skjuts
Glömde säga att jag också tror att Ores pyre är en liten kille!