I vått och torrt (del 5)
Hvidis har lillmuffins i magen också!
jag ska till kliniken och göra ultraljud den 14 för att kolla ÄL.
Tänk, man kan göra UL för allt möjligt!
Hvidis har lillmuffins i magen också!
jag ska till kliniken och göra ultraljud den 14 för att kolla ÄL.
Tänk, man kan göra UL för allt möjligt!
Ja du, fråga inte mig hur de gör!
Men de kan följa via UL att man verkligen har ÄL och de testar sekretet och hej och hå så snacka om att man hamnar under luppen!
Hahahahaha!
En sak ska du veta Celeste: ALLT blir något snusk av i den här tråden, det kan man vara alldeles säker på!
Promenad alla dagar! EN vilodag-det lärde jag mig förra gången att man behöver.
BRA!!!! Skit i att han är en han! Han är säkert jätteproffsig!
Hejom fejom!
jag har varit på bio med min son.
Monster vs Aliens såg vi. Fullt med ungar i hela salongen.
Lunchat ihop har vi också, och så gått hem de 4 km vi har fåårn bussen. Stegräknaren visar totlat 7 km.
jag är dötrött, så jag får se om det blir någé mer idag. Men annars får det räcka, för det känns i benen att jag tagit ett par rejäla milslånga rundor nu i dagarna.
Imorgon drar vi till svärisarna, men bara över en natt.
Hoppas på fint väder-nu är det sol här igen! Då kan jag ut och stava lite även hos dem.
Det var en massa jag skulle kommentera, men det har jag redan hunnit glömma...
Jaaaaa, sämre kan man ha det!
Rätt åt dig!
Glad Påsk tjejer!
Nu åker vi till svärisarna.
Jag har gått 14000 steg nu på fm. Det är 12,2 km på min räknare.
Hemma igen!
jag har fått chans att mäta mina steg bättre och jag har gått längre än jag trott förut, för mina steg är inte alls så korta som räknaren stod på. HA! Så, idag har jag gått över 14 km med mina stavar. Jag är skitstolt-och har skitont i benen av och till-och har skaffat mig en finne på ett onämnbart ställe av allt skavande..
Helloooo girls!
Jag bara går och går...idag har jag gått 14,7 km, så vår påskbrunch tror jag inte gjorde så mycket i långa loppet.
Ingenjöris. jag känner igeen det där1 jag gick upp jättelite riktigt långt in i graviditeten, i vecka 18 hade jag bara ökat tre hekto från invägningen, och i vecka 38 var det 6 kilo upp totalt. Däremot de sista två, då samlade jag en del vätska, så knappt 8 kg gicka jag upp.
Därför är det ju extra fruktansvärt att jag idag UTAN bebis väger 5 kg MER än i vecka 40 som gravid!
Nä, promenera mera....Det hjälpte ju förra våren.
Oh! På tisdag ska jag till kliniken igen och göra det där ultraljudet kom jag just på nu!