I vått och torrt (del 5)
Grillad entrecote... mmmm... oj vad gott!!! *dräglarliteitangentbordet*
Grillad entrecote... mmmm... oj vad gott!!! *dräglarliteitangentbordet*
Nä foglossning är inte kul. då måste jag sluta jobba meddibumsen och det vill jag ju inte heller... Hoppas lite på att det är nån slags konstig träningsvärk från min simmtur. Visst kan det vara det?
jepp, läste precis en articket om att man ska undgå bröstsimning vid foglossning... jag som inte kan annat... Så är det kanske på tiden att jag lär mig! Får ta en sån platta och ligga och sprattla med
Var det en skön promenad blommis?
Var härligt det låter med en så stor fest, Ingis! välplanerad! Vad ska du ha på dig? Den prickiga klänningen?
Min hjärncell kunde inte riktigt först vad jultomtan hade med ert nya hus att göra... Sen fattade jag, men ändå. Snacka om att ha bomull i hjärnan (och jag ska snart göra min årsredovisning.. shiitpomfrit!)!
Klart vi ska köra dieten samtidigt. Skulle vara prefekt att peppa varandra. Men först ska vi föda och amma färdigt!
Drömde att mitt barn inte var en flicka utan en pojke som hette gabriell... Mysko. Nu vågar jag inte handla kläder!
De där rutiga sjortorna... Jepp. De kommer jag ihåg och stora breda jeans till (gärna färgade...)
Tusan också! jag blir helt de/dem idiot av att hänga på BT... så många som inte får det rätt att jag har blivit helt blind!
Inte i denna tråden dock, ska jag poientera!
Min man säger att jag går in och drar i handbromsen... Det är en omskrivning... (det är för han ska ha minst en kvart ensam där inne...) Åh, vad det ska bli skönt med två toaletter!!
Får mig att tänka på den beryktade Bajsmannen som härjade på festivaler...
Bajsmannen gick och välte bajamajor med dörren nedåt, medan folk satt där inne och uträttade det som skulle göras... Fy!
Ja, blä minst sagt...
Vi, jag och makenska till stockholm på bröllop i juli. tänkte stanna där uppe en vecka. Nån som har tips på evt, stuga man kan hyra eller annat kul vi kan hitta på?
Å lilla knut han skrattar ut bara han får höra... kissåbajskissåbajs!
Nä kiss å bajs åldern är den bästa åldern!
Fjäderholmarna... ska kolla upp det. Birka skulle gubben gilla. Fika med er tanter skulle jag gilla!