• Hvidbrud

brukar få dem på brösten, så ibland får jag undgå djupa, eller mindre djupa urringningar...

Min mamma ick ett sugmärke en gång i sin ungdom då hon bodde hemma. hon ville gömma det för sin pappa, så hon satte ett plåster på. När han frågade vad som hänt, klämde hon till med att hon bränt sig på nån ciggaret... det gjorde inte sugmärket bättre... oj vad sur morfar blev, han ville ha namnet på den som bränt hans lilla flcka! hih i

• Hvidbrud

Ja, nu är jag med, ninnis. Såg inte sessa inläggen... Super duper! Håler tummarna för att jag kan smita från om jag nu inte sitter på Ikea och inskolar magen tll kul-landet och klämmer i mig en massa köttbullar...

• Hvidbrud

Men jag vil boooooaaaa... Nuuuuuuu!!! Mjölk ur tuttarna och strka instikter, Darwin, jag ÄR ett djur!

• Hvidbrud

Gift! d. 19 juli 2008 Härligt att du har dt framför dig! (och snart bakom dig! det är nästan det bästa med att bli gift! At man är det och aldrig vill göra om det) (om det nu inte var för klänningens skull bara...)

• Hvidbrud

Ja, det var en fantastiskt dag! Men stressen... nej.. inte igen... Kan aldrig bli lika vackert!

• Hvidbrud

Ooj vad det skrivs här inne! Man kan ju inte ligga i soffan en kväll utan att missa en massa!

Blommis: Ajajajajajaj! Jäkla okänsliga gubbe! Tänk om du hadde rotat runt så bland hans testiklar! Men detkanske var bra att han var noggran, såklart. Liite ont ska man ju vänja sig till. Men livmodertappen är ju så öm. Skulle sätta in en spiral för några år sen (utan att ha varit gravid eller fött, så öppningen i tappen var ju inte så stor) så gyn gav mig lokalbedövning. Aj, en jättenål ragt upp i tjollamuffan. Det krävdes massor av krafter för att inte sparka henne i huvudet. När jag några månader skulle ta ut den igen (fick veckolånga näsblödningar istället för mens ) hade trådarna lirkat sig in, så den (nya) gynnen pressade in en tång och fiskade runt där. Utan bedövning. Jag var öm jätte länge. Åh, det var på ett sånt äckligt ställe hon hade sin praktik och det kändes inte rent. Sa till min läkare att ALDRIG hänvisa patienter dit igen. Jag gick direkt ut och köpte nya vackra underkläder som pressent till mitt stackars underliv...
    Men mysig lunch och bio med mannen man älskar låter ännu bättre!

Åh, jag hoppas att jag kan smyga ifrån på söndag, skulle vara så kul att se era ansikten på riktigt. jag har ju bara visat mig i full brudstass liksom...

I kväll kommer ännu en tjej och kollar på butiken! Kosmetolog är hon, men vad tusan, så får kunderna nått annat bara! Hoppas att hon gillar min lilla urabana oas! Hoppas bara att jag inte satt priset för högt...

Nallis: Åh, vad lättad jag blir när jag hör att du sov så länge. Det var nog precis det du behövde!

Ankan: Hoppas att huset är lika fint som ni tror och att ni får både lån och huset! *hållertummarnaochsmaskarpåengiffel*

lanovia: Gullig man du har. Älskar frukost på sängen!

Ninnis: Hi hi! Ja ROSOR!!!!!

• Hvidbrud

www.opensun.eu/sidor/Omsol.html skriver: Hur länge skall man vänta med att duscha efter solningen i ett solarium?
    Dessvärre går det historier om att man ska vänta två timmar med att duscha efter man solat solarium, för att inte duscha bort den bruna färgen. Så är det naturligtvis inte! Att bada eller duscha efter solning i ett solarium är alltså inga problem!

• Hvidbrud

Åååååh vad härligt Ninnis. Jag tycker att jag står på fel sida av massagebänken just nu... 3½ massage timmar kvar idag innan jag ska försöka sälja butiken... Hoppas hoppas hoppas!!!!

• Hvidbrud

Vad skön Lanovia! Så är ni ju bra igång!

Har hemtat nycklar idag. Nu har vi fått lägenhet!!! Så härligt med mycket plats. Ett rum gillade varken jag eller maken. Iskall nastan stickande ljusblå färg... Det blir att måla. Allt var rent och fint, men min pedaniske make tar sig nog öve i morgon och gör rent en gång till för säkerhets skull...
    Vi ska göra marokansk stämning på balkongen, med puffar och planter och mynta och ljuslyktor .
    Blommis vad växer bra i öst? Eller det kanske är ankan jag ska fråga det?
    Nya sängar ska köpas söndag och barnrummet är det finaste av allt! Bara kakelplattorna i köket som är läskiga. Hur kan man ha 70-tals kakel i en 80-tals lägenhet??? Ska köpa självhäftande plast och fixa och dona....

Nu vet jag varför jag var så där dödstrött för ett par dagar sen... Jag har åkt på en rejäl förkylning. IGEN! Nyser och snörvlar och nästan droppar på kunderna. (örk)

Ankan: Huset låter ju underbart!! Hopppas att du får jobbet, så du kommer lite närmre !

Sen var det mer jag skulle komentera, men min hjärna minns inte längre... Jo, Ingis! Vilken härlig utflykt! VAr på NImis för typ 13-14 år sen. Så vackert! I höstas skulle jag visa maken det, men jag kunde inte hitta nergången... Men det är så vackert där i allafall. Skulle vilja gifta mig igen, men där uppe vid fyren i blåsten, barfota med vilda blommor i buketten och en enklare klänning i lätt silke... (om man nu slapp planera resten) bara jag mannen och världen.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)