• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Åhh...älskar EuroDance!!!

• Ankan80

Beror på vad du skall testa...är det bara blodvärde sticker de dig i fingret. Är det fler grejer blir det nog armen...

• Ankan80

Åhh...då skall jag käka pergotime

Ninnnis skrev 2009-05-12 09:58:02 följande:
    Hvidis, Kristiflax? Blommis, håller tummar och tår så de blir blå! Lycka till idag, med sprutor, Pergo och allt så ska det bara gå vägen!Pergotime kan tydligen också orsaka multipelgraviditet... Har alltid sagt att jag gärna vill ha tvillingar, men det är kanske lätt att säga när man inte har haft varken ett eller två spädbarn innan Det är väl ofta en del risker förknippade med tvillingar, men skulle det bli så hade det varit väldigt välkommet!Lanovia, jag bor ca 1,5 mil syd/sydöst om Malmö
  • Ankan80

Hihi.....skäms Hvidis!....hehe

Jag är toknervös nu...tänk om de ringer idag om jobbet....gah!
    Riktigt spännande.
    Sen skall vi titta på hus på torsdag...eller ja en gård lite mer söderut. Ser väldigt fin ut, men är på gränsen till för dyr.
    Skall få vårt hus värderat nästa vecka och ett lånelöfte. Kan ju vara bra att ha koll på det, så man har råd liksom.....

• Ankan80

Tack för tummar.

Jag förälskar mig i hus jämnt och ständigt.
    Detta är perfekt, främst för maken som kan stoppa in en massa bilar i längan

Rätt liten gård, men lagom för oss
    Inboxar intresserade

• Ankan80

God morgon!
    Har inboxat till några. Fler som vill titta så hojta till

passionsblomman skrev 2009-05-12 17:57:36 följande:
    Ååååh! Det är ju ett jättefint ställe! Vilken jäkla lekplats för barn! Och nära till allt när de ska cykla till kompisar och skola och allt! och vad fräscht allt såg ut! Bara att flytta in ju!Det förstår jag att du känner för det där!Vad kul att se! *fantiserar om Ankans lilla familj levandes glada dagar där*
    Ja, det ligger perfekt. Är landet, men ändå nära till "stan".
    Sen är det kanske inte landets hetaste ort, men i jämförelse med andra mindre orter är den helt ok. Har ju tågförbindelse iaf.
  • Ankan80

Jag inboxade dig tidigare Lanovia. Fastnade kanske inte

• Ankan80

Ingenjören:
    Ja, tyvärr brukar ju fotona göra att allt ser mycket större och finare ut.
    Vi får se när vi kommer dit helt enkelt

jag har bott i kommunen tidigare, så jag vet att den inte är så het . Men tycker man har ett annat perspektiv nu när man blivit lite äldre.
    Sen är det typ en kvart till mamma o pappa och en 20 min till svärisarna så det är ju också en pos. aspekt

• Ankan80

Nä, här väntas det inte....har ett sugmärke på halsen idag *rodnar*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)