• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

God morgon girlisar!
    Jag vill nog ha två kids. Ev. en sladdis lite senare

• Ankan80

Lanovia..
    kan det vara så att du har ÄL senare än du tror??
    det låter ju lite som ÄL-smärtor i mina öron....

• Ankan80

Jag hatar att somna osams/sura. Blir nog bra i em!

Jag skall också på två glukosbelasningar, den 26 feb skall jag också slurpa socker. Min bror har diabetes typ 1.

ingenjörsbruden skrev 2009-02-17 11:40:36 följande:
    *vinkar glatt till alla*Lanovia: *hahahah* rolig trådstart! "Finkänsliga ombedes gå ngn annanstans" *hihihi*Håller med Ankan....det KAN var ÄL-smärtor.....Håller tummen! Idag var jag på inskrivning på BMM! Alla värden var kanon (de hon kunde kolla direkt)...ska göra en glukosbelastning om 2 veckor pga pappa har fått åldersdiabetes....men det är bara för att han o mamma har ätit mkt skräpmat o godis samt MÄNGDER av frukt o russin! Så håller han sockerintagen på normal nivå så är det ok.INTE sugen på att dricka 3 dl sockerlösning....jag som inte gillar socker längre!!! Nåja....det blir nog bra!Ska göra glukosbelastningen i v 28 osså.... *JIPPIE not*Hahahahaha! Hade världen diskussion igår....som slutar med att mannen blir sur för att han tror att jag är sur....problemet är att jag är ledsen.....så det blir ingen godnattpuss=jag gråter mig till sömn....o så får jag ingen morgonpuss innan han gick till jobbet.....så han missade helt att jag var på inskrivningen i morse.....tur att han inte skulle med.Så idag känner jag mig lite sorgsen...tur att vädret är underbart så det piggar upp lite!
  • Ankan80

Ja, och givetvis roligt att dina värden såg bra ut!!

• Ankan80

Åhhh...denna veckan är det magnum-glass som gäller. Väldans gott men väldans farligt....köpte igår med....men i morgon måste jag slå mig på fingrarna!!!

• Ankan80

Mmmm...nice!...(tror det är rättstavat!)

passionsblomman skrev 2009-02-17 13:01:02 följande:
    Idag fyller min son 8 år.......så då måste jag nog tyvärr köpa sådan där liten söt Schwarzwald-tårta som fins i frysdisken....(hur stavas den där tårtan egentligen???)
  • Ankan80

Jag är för lat för att baka och "köbetårta" är perfekt!!!!

• Ankan80

Åhhh....så många kloka ord i denna tråden, så många kloka ord..

Vi borde samla allt i en bok

passionsblomman skrev 2009-02-17 15:12:57 följande:
    GISSA varför min sambo i flera år sa:"det räcker med ett barn" Vaddå hormoner?Ta förövrigt och kombinera dem med en rejäl utmattningsdeppression plussat med Post traumatisk stress också, så har ni min HARMONISKA graviditet i ett schysst nötskal högst upp på toppen av den där vågen...(GISSA en gång till om JAG gärna VILL vara gravid en gång til för att få uppleva hur det är att vara NORMAL och gravid...)Ore: det är faktiskt helt ok att börja gråta!Det är ju bara en massa längtan som vill ut!Och tårar är till för att skölja ögonen, så att man ser klarare efteråt. Så det så!Så, lika bra att spela värsta känslolåten och passa på att få ut lite längtan och lite slaggprodukter!ALLA: Min son säger: "Hälsa att jag säger TACK!!!"
  • Ankan80

God morgon!
    Jag blir 29 i mars....

Funderar på 2 eller 3 år mellan barnen....=svenssonstandard

• Ankan80
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 09:10:34 följande:
    *jaaaherregudvilkaungdommar, slårhandväskanhårtmotknäna*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)