I vått och torrt (del 5)
*hoppas hoppas* !!!!!!!!!!!!!!!!!
*hoppas hoppas* !!!!!!!!!!!!!!!!!
*ochjaggörocksåvågenwiiihhhoooo*
Tack till dig Lanovia och kram till er alla!!!
Trevlig helg!
Håller tummarna för vilken lägenhet det än blir hvidis
Oj, vad det skrivs Var iväg hela dagen igår o köpte en gammelbil. = makens intresse.
Jag hade ställt in mig på trädgårdsarbete, men när maken sa att det var en födelsedagspresent till mig så fick man ju följa med
Sen i morse fick jag jobb en månad till, så jag är på väldigt gott humör
Jag känner inget ännu och i morse var magen platt som en pannkaka Det beror ju lite på hur moderkakan sitter.
Snart 2 veckor till UL
Jag vill nog veta, men min mamma har förbjudit mig Vi får se. Jag är ju så jäkla nyfiken så ser man på bilden så....
Hm...bara för det så "knakar" det i magen nu. Kan det vara bebis? Litte blubb blubb....ej tarmkurr o låter inget....
Jo, jag har också haft en lite bula, men den var borta i morse
Jo, jag hade en rätt platt mage innan och nu när jag börjat cykla och göra situps, så är ju mag- coh ryggmusklerna stärkta igen....
Nä, bara utseendet på bebisen är ju en överaskning. Och att den är frisk och har 10 fingrar och 10 tår
Sen kan man ju bli överaskad om könet inte stämmer
Ja, jag kände mig som en gammal tant för några veckor sedan. Dålig kondis och ont i knäna, mm mm.
Nu känns det så himla bra...man känner sig stark igen...I like!
Min kropp mår inte bra av att inte träna...
Sen får vi se hur länge man orkar....får väl bli en massa simning o vattengympa i slutet...
såg en väldigt höggravid på badhuset förra veckan.....
Ville bara säga "jag är med gravid, men det syns inte så mycket än"
Har förresten gått upp 2 kilo sen invägningen....inga roliga siffror på vågen, men man har ju en orsak så