• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Aha...ok...ja då är det bara att käka på!

Hvidbrud skrev 2009-03-17 10:50:08 följande:
    Nej mitt ligger på gränsen till anemi...8...
  • Ankan80

Här går allt också enligt planerna. För 5 år sen bodde vi i lgh men planerade för husflytt och så småningom giftermål o barn.

• Ankan80

Håller med dig där Ninnis, man kan ju bara planera till viss del. Vissa saker är det ju ödet som avgör.....

• Ankan80

Usch, nu blev jag lite orolig...det var lite ljusbrunt i trosorna nyss...

Får väl avvakta.....

• Ankan80

Usch....jag tycker inte om sånt här....

vill bara åka o kolla nu....

Tack för kramen!

• Ankan80

Nä, kollade nu igen. Har inte blivit mer....

*kramar tillbaks*

• Ankan80

Oj, ja, det förstår jag att du blev rädd....fy sjutton!
    Tack för kram....skall ringa i em...

ingenjörsbruden skrev 2009-03-18 10:48:04 följande:
    Usch va obehagligt! *skickarenJÄTTEBAMSEKRAM*...det är visst ganska vanligt med lite blödningar under graviditeten.Vet en tjej här på BT som blödde mkt efter sex....så hon gick till gynläkare....o han petade lite på hennes livmodertapp o det började blöda massor....men det var ingen fara....livmodern är ju fullspeckad med blod o jobbar järnet för att växa.....så är det bara ljusbrunt så är det nog ingen fara. Men ring din BM o fråga o prata lite.Kan säga att jag fick själv världens hjärtsnörp här om veckan....när jag skulle spola efter att ha kissat så såg jag att det var JÄTTEMKT blod i toaletten....blev helt iskall o jätterädd....kände efter...men inget blod där....o precis när jag står där helt blek i synen med handen innanför så sticker maken in huvudet o har båda näsborrarna fyllde med bomull.....*phuuuuuuu*...han hade bara fått näsblod o glömt spola! Men den känslan jag fick var hemsk!!!
  • Ankan80

Skall få komma till en annan BM nu o lyssna på hjärtljuden.
    Fick en snabbtid 14.15....känns ju bra o få kolla...

hon kunde ju inte garantera att det var något ofarligt, men att det förekom.

Det var ju några dagar sen sex, men kan ju vara simningen eller cyklingen eller nåt annat.....brrrrr

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)