• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Tack!!!!!*kraaaaaaaaam*
    Ikväll blir det smörgåstårta o massor med lösgodis!!!!

Sen nerräkning för att börja baka ny bebbe!!!!!!!!!

Hvidbrud skrev 2009-03-21 17:19:38 följande:
    *kram* en sån daag!! Åh, nu kom den ledin låten i huvudet... Ankan, vila dig nu och krya på dig!
    Ni alla här har förresten lite blommor att hämta upp i dagens blomma-tråden....
  • Ankan80

Ja, nu känns det väldigt bra faktiskt....just att veta att allt är ute o att jag inte behöver åka på återkonntroll o riskera att de inte är borta o kanske bli infekterat...

Känns faktiskt riktigt bra, men vågar nog inte mig på sprit

Hihi...ja, det är ju perfekt med blommorna!!

• Ankan80

Tack återigen snälla girlisar! *smaskarpådengodatårtanochsuplarlitechampangne*

Allt känns bra. Inga problem down there, bara en jäkla träningsvärk i nacken, armarna och i käken. Undrar vad de höll på med under operationen

Skall dock vänta en mens tror jag. Så det inte blir missfall igen....

• Ankan80

Åh! Tack *ankanssvartasynthluggsvajar*

ingenjörsbruden skrev 2009-03-22 10:28:06 följande:
    *spelarliteDepecheförSynt-Ankan*
  • Ankan80

Den där narkosen ja, tänk så snabbt man kan söva en människa...
    snurrade bra där ett tag...sen bara zzzzzzzzzzzzzz

• Ankan80

Tackar återigen för gratulationerna.
    Har varit en mysig dag med firande med mamma o pappa, brorsan o svägerskan samt svärfar samt mannen givetvis.
    Ätit smörgåstårta o smarrig chokladmoussetårta.

Skall snart ta en tur med gammelbilen från-75 till Kullen.

Snablars indianer lanovia. Förstår precis. Man vill ju veta ja eller nej liksom.
    Har ju förbrukat ett antal test i min verkstadsperiod o tom med de var ju varken eller.....grrr....

• Ankan80

Håller tummarna passionis!!

Hur går det för dig ORE. Är du i v.5 nu eller? Har du "tur" så mår du snart lite illa

Jag hoppas min kropp vant sig vid hormonerna nu, så jag slipper det en gång till...brrr....knasig man var....!

• Ankan80

Yes, min vän!! Nya tag är det som gäller!

lanovia 08 skrev 2009-03-22 19:18:59 följande:

Nu tror jag att jag har läst ikapp relativt bra. Oj vilken helg. Ankan fyllde inte igår som hon fick alla att tro istället hamnade hon på akuten. Men nu är det bara nya friska tag. Tillsammans skall vi segra.Kram allihopa!
  • Ankan80

Va snällt av dig! Jag har ju haft kusiner och kompisar som drabbats av samma sak, så jag är kanske lite avtrubbad.
    Visst är det hemskt och nu vill jag bara känna mig gravid igen...fast längtar som sagt inte till illamåendet.....*tvi*

Veckorna går tyvärr långsamt i början...men du är ju ändå en bit på vägen....heja heja!!!!

Ore skrev 2009-03-22 19:45:44 följande:
    Det är skönt att du tar det så bra Ankan... Jag är ju fortfarande litet ledsen för din skull, annars...Och jag är för övrigt i vecka 5+6, imorgon uppgraderas jag till 6+0...
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)