I vått och torrt (del 5)
Godmorgon! ännu en kanintesomnaomefterattsoppbilenbackatinpippippippipochtömtskrammelskramelochsattnerskraaaaapsopkontainernpågårdenmorgon...
Godmorgon! ännu en kanintesomnaomefterattsoppbilenbackatinpippippippipochtömtskrammelskramelochsattnerskraaaaapsopkontainernpågårdenmorgon...
Ja, det är ju klart! Och du är ju här
iiihh! Ore! Vad KUUUL!! Visst är det underbart att se det pyttelilla hjärtat! Större blir det vill jag lova!
Lilltussan har hållt mig vaken halva natten med sitt sparkeri och efter sopbilen varit här var hon också vaken så vi låg och snackade lite .
Åh, visst blir det heltplötsligt verkligt när man får se den?
IIHH! inte kul med sur man + pajjad dator!! Ojojojoj, det är en dålig kombi! En boxsäck kunde kanske vara nått!
Min make kunde inte somna i går heller... ahn är lite nervig inför flytten. han är rädd för att inte få några vänner och att det ska bli som att flytta till ett helt nytt land igen. Det ska vi ju, men så anorlunda är det ju inte och det mesta av sin vakna tid är han ju här i danmark på jobbet. Tror han saknar sin bästis i Odense och tycker att det känns ännu längre bort än det det redan är. Svårt att trösta eller säga något som lugnar honom. Vi får bara ge det tid, så får vi se hur det blir. Kanske en pappagrupp?
Maken gillade inte att jag kallade henne lilltussan tudse på danska= padda. Men så sa jag att det är för att hon var en hæletudse = grodyngel när hon kom från dig, så blir hon ju en lilltussa! Så nu blir hon mest kallad lilltussan och bara lillmuffins ibland när jag är kokhet (=ugnen är tänd...) Ibland känns det som om kroppen reagerar som om det är 40grader i skuggan... redan... Ribban-here I come!
Åh, visst är det häligt när den spakar tillbaks?!! När hon hoppar på blåsan käns det jätte konstigt. Inte ont eller så men liksom lite stummt..?..
Kastar mig i duchen och upp på järnhästen! har en 3h massage framför mig... Pust.. (1½massage + 1½ansigtsbehandling)
Vill ut och grilla entrecote!!
Heja Blommis!!
Min man har bara kännt sparkar en gång, nu vågar han inte mer, han säger, nä, det är ok, jag kan känna henne ändå.. Tror han tyckte det var lite läskigt! Hihi. Jag tycker det är mysigt...
Fru L: vi är i v 23 nu 22+2
Att ligga i halmsängen är ju inte det värsta För oss har det börjat bli lite bökigt med magen som sticker ut överallt...
Ja, guud. Jag skulle bli knäpp annars! Med allt extrablod i kroppen borde det ju vara en skamm att inte utnytja den extra glädjen det kan ge
Vad härligt att att din mans simmare har fått krut i sig igen Nu ska vi hålla tummarna jätte hårt!!
Åh! jag kommer också då om grillen är igång!