Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

TYST! här duger inga jamen! *håller för munnen på Hvidis*

Här är väskan-vassegó!
    Kom här nu lilla grvida kvinnan så ska jag hjälpa dig på med skorna! *faller på knä och knyter Hvidis skor*

Titta! Nu är du ju redan frdig och efteråt är man så hungrig när man badat så då kommer du njuuuta av maten och kan unna dig något riktigt gott!
    Så! hejsvejs och ses sen!

Hvidbrud skrev 2009-04-20 14:55:50 följande:
    Jamen...
  • passionsblomman

Vilket praktarsel!

Du skulle sagt åt honom att gå och runka i en burk eller nåt...

Fast en sån idiot hoppas man ju iofs att han inte får chans att föra sina intelligensbefriade gener vidare förstås...

ÅÅÅÅH! DUMMA DUMMA HAN!
    Hvidbrud skrev 2009-04-20 15:04:14 följande:
    Vet ni vad! Det ringde presis en jävla telefonförsäljare! Han presentrade sig som om han ringde från någon viktig instans och skulle bara kolla att de upgifter de hade gällande min verksamhet fortfarande var aktuella. Det var de. Han skulle skicka det vidare till en annan avdelning och precis innan han skulle lägga på nänmer han att det då iår blir en avgift på 2400kr. Ursäkta sa jag. Vad är det du vill att jag ska betala för? Åh, det är''namnet igen, till internet, till googel och yahoo och andra sökmotorer. Detta är inget jag har¨anmält mig till och all internetreklam sköter jag via sverige, så jag sa till honom att jag tyckte att det var ett märkligt sätt av honom att försöka sälja en vara, genom att uppdatera något jag inte beställt och sen i sista sekund nämna att han ska ha betalning för de. Det var INGET jag var intree´sserad av. Svaret blev då: är det för mycket pengar? Det får du ju in på några massager. Nej sa ja. Jag behöver inte mer marknadsföring. Vi har mer kunder än vi behöver. Så säger den lilla rövungen- du, mitt förnamn, gå och massera några gumpar nu.KOOOOOKAR av ilska och irritation. ahn ringde från hemligt nummer också så man kan ju inte göra något. jävna kvacksalvare och lurendrejare! Grrrr!!!
  • passionsblomman

Usch ja! det är inte ett dugg kul! Dag 42 liksom...jamen nu MÅSTE det ju nästan vara...NÄHÄ!

Det är värdelöst!

lanovia 08 skrev 2009-04-20 15:14:22 följande:

Hvidis, what the... vilken arrogant människa. Sådana vill man ju bara.... Ninnis jag förstår precis din rädsla. Är därför jag också drar på mitt andra test nu. Vill inte se orden "inte gravid". Vill inte behöva försöka förstå vad min kropp sysslar med.
  • passionsblomman

SM-Ingenjören... jojo!

Anja och Lexmaja är ju här i tråden din VimsMaja! Det har ju dykt upp nya som intet ont anande kikar in och hittar piskande gravida kvinnor och annat oväntat!

Nu har jag hämtat mina MBT-skor äntligen! jag bytte till en halv strl större så nu har jag 35 ochenhalv och hoppas det blir bra!
    Gungade runt en stund i dem inne på affären...det ska ju mjukstartas, så ett par timmar i dem som start kanske är lagom?

• passionsblomman

Inte undra på att din make blir lite sliten ibland!

*älskling jag har faktiskt lite ont i huvudet ikväll*
    Hihihihihihi!

ingenjörsbruden skrev 2009-04-20 19:05:58 följande:
    *hahahhaha* That´s me!! Ja just det!!! men det är ju FLERA inlägg sen!! Så det har HELT sliped my mind! VÄLKOMNA! Anja o Lexmaja!!
  • passionsblomman

Åååå herregud det är ju både så spännande och så träligt samtidigt så man smäller ju AV!!!

lanovia 08 skrev 2009-04-20 20:44:05 följande:

Maken tyckte förresten att jag skall testa imorgon igen. Då är det ju BIM+4 från 28 dagars cykeln som jag haft det sista. Tidgare hade jag 30 dagars, men då är det ju ändå BIM+2. Så han har ju rätt det är ju lika bra att testa....Men jag vet inte om jag pallar. Jag fixar inte att se "inte gravid" och inga indianer. Indianerna skulle nästan men bara nästan vara välkomna nu.
  • passionsblomman

Hörrö! Häng här några dagar ska du se att du liksom absorberas upp här!

Jag skulle bara kiiika lite nån gång i vintras...och nu titta hur det blev! Nu är det tjejernas fel att jag springer på klinik och att min sambo fick lämna prov i en liten burk och skämmas!

(jo det är det visst det för hade ni inte tjatat hade jag nog inte ringt för att kolla upp det än)

Så, man ska ABSOLUT vara här om man längtar efter bebis och vill ha sällskap!

Lexmaja skrev 2009-04-20 21:01:29 följande:
    Tackar, tackar :)Ni verkar vara ganska tajta här inne...! vill ju inte komma in som en "intruder" och spionera :)Tyckte dock tråden tilltalade mig eftersom vi oxå håller på med bebistillverkning..!Håller tummarna för dig, Lanovia!
  • passionsblomman

Jag för min del har en son som är 8 år nu. Han tog ett helt år att få till och då var jag 29, så han föddes strax efter jag fyllt 30.

Nu har vi väntat läääänge på ett syskon ochjag har bara på de sista månaderna rushat igenom blodprover, spermaprover och ultraljud för att hitta rätt tid för ÄL och allt. Var inne för insemination i fredags-vilket ledde till ett mindre psykbryt under helgen och en NÅGOT självupptagen känslovåg i den här tråden....

Lexmaja skrev 2009-04-20 21:24:40 följande:
    Har ni hållt på och försökt länge? *nyfiken*Vi är inne på fjärde gången nu, med aktivt "försökande". Har ca en vecka till BIM nu.........suck.
  • passionsblomman

Okej då, jag ska överväga saken, nu när jag samlat ihop mina själsförmögenheter efter fredagens prövning!

lanovia 08 skrev 2009-04-20 21:34:51 följande:

Förlåt Blommis var inte meningen att pusha in dig i det. Vi har gjort vårat 11e försök (tror jag, har tappat bort mig). I maj skall vi få hjälp om det inte är något nu.....
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)