Nalle Puh 40 skrev 2009-05-08 07:42:23 följande:
Jaha, så var det fredag och sambon ligger sjuk och ska ha svensexa imorgon Ska pyssla om honom ordentligt...
Ojojoj...stackarn...jag släpade upp maken som var bakfull från teambuildingträff o lämnade över honom till svensexegänget. Hahahah stackarn.....tyckte liiiite synd om honom då!
Blommis: Jasså man kan dricka citroner för att lindra UVI..hmm bra att veta! Låter hemskt att du pinkade rosa....måste ha gjort fruktansvärt ont!
Celeste: gynläkaren mäter oftast äggstocken osså....min ena var liiiiite större än vanligt...3 mm.
Ninnis: Ahaa!!
Sänghalmen var det....
Hockey på radion är ingen höjdare....dagens kommentatorer är inte riktigt i samma klass som när större delen av befolkningen bara hade radio..
Ninnis+fångarna på fortet= SANT
Lanovia: Hoppas att det magonda går över till stillsam ruvning....
Jaha....sista jobbedagen för denna veckan....jobbmotivationen är inte högre idag....suck! O så är maken iväg på teambuilding igen o kommer inte hem förrän i morgon...
Snyft!
Tur att fladderbuset håller mig sällskap!
Var dock inte lika glad för busen i går kväll....då körde den någon uttänjnings-pass som faktiskt gjorde rätt ont mitt på magen......då fick pappa skälla lite på busen så den lugnade ner sig/bytte misshandelsställe!