I vått och torrt (del 5)
Ninnis: Du kan få hjälpa mig att boa om du vill!!
MÅSTE ju ta en inköpsrunda till IKEA o shoppa lite...hehehehe! Blir nog inte förrän i nästa månad...sugen?
Hvidis: Välkommen hem! Hahahah vilken dröm!! Tur att mannen inte var svårflörtad!
Härligt att möhippan blev lyckad! Våra stackars små battingar....rejält omskakade! Hoppas att de kommer att gilla Eurodance när de blir stora osså!
Är det värsta flyttpackningen som gäller nu?
Ninnis: Avvaktar drömtydningen....för som sagt....hahahahaha det kan inte bli mer snuskigt eller?!
Tänker på Blommis o hoppas att allt går bra o det är ÄL på g.
*tar en stoooor bit scones med smör på....mmmmmmm* (dreglar irl)
Blommis: Huvaligen att ge sig själv sprutor....*dånar lite nätt* Ja nä...du ska nog undvika att berätta om tvillingsmöjligheten för herr Blommis.....han kämpar på så fint o försöker undvika förra omg bassning han fick. Tycker han sköter sig bra.....så nämn inte det där med tvillingar.....än i allafall....
Lanovia: Ooooh välkommen ner till söööööödern! Jag bor lite utanför Lund....ca 1 mil.
Sugen på en fika?! Nä men du kanske inte hinner om ni ska hälsa på kompisar o så.....men det hade varit spännande!!
Hvidis: wiiiiiiee nyckel!!!! *hoppar o klappar i händerna* Så spännande! Hoppas att det inte är så mkt ni behöver/vill fixa innan ni flyttar.
Ninnis har loooovat att hjälpa mig att boa på IKEA.....du kanske osså vill följa med då?!
Det där med lite skit i hörnen försöker jag inför ibland där hemma....maken är dock väldigt döv när jag försöker införa det mantrat....hahahahaha
Nallis: Men lilla stumpan!! Nu igen!!! Blir ju jätteorolig!!! Jag gillar heller inte sprutor....men det går....så försök att fokusera på andning o sätt en nagel djupt in i ett finger(=gör ont) så hindrar du hjärnan lite från att snurra för mkt.
Inte bra att du stressar så....försök att skära ner på städningen....den går ju inte någonstans....tyvärr.....o försök att få O att dra lite mer hemma så att ditt psyke kan avlastas.
Den sista tiden innan bröllopet är stressig....men försök att hitta något där du slappnar av....jag lyssnar på klassisk musik (har precis hittat en cd med klassisk musik som är lämplig för vila för barn) o läser bok...funkar jättebra för mig....men alla är vi olika.
Ninnis: Läkarna kanske inte är farliga...men sjukskötorskorna!!!! DE är farliga!! O det är ju de som oftast tar blodproven osv.....huvaligen....säg inget till min syrra bara...hon är sjuksyrra!
Har varit på första föräldragruppsträffen....trevligt....men inte så mkt nytt direkt....gick själv....o maken har jättedåligt samvete...men jag tycker inte han missar så mkt....det är ju eg mest socialt...det som barnmorskan pratar om är ju bara lite allmänt....så vill man veta mer ingående så får man leta info på andra ställen.
Har def cooooolast BF-datum!
Huvudvärken blev bättre...kanske vätska jag behövde.
Lanovia: It´s a date om du vill ! Söndagen kan jag absolut smita ifrån maken ett par timmar om det funkar i er planering! Kanske gnugga mage lite?!
Ninnis: Fy vilken tråkig tågåkning ...100 situps o armhävningar *gääääsp*
Blommis: Va skönt att du o herr Blommis hittar lite tid för er själva mitt i allt "upponermedbyxor, burkande, fläkandes, injektering osv". Liiiiite romantik ändå mellan varven!
Nä nu ska jag hem o föreläsa för mannen...höhöhöhöhö...ska säga att man MÅSTE massera sin gravida kvinna mkt OCH SEXA massor!! Höhöhöhö....undrar om han går på det!?
Ankis: Spännande med jobbchansen....håller tummen!!
Har ni hittat ett hus ni förälskat er i eller?