Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

Nu har jag varit på Vägföreningens årsmöte...Det är vuxenpoäng på sådant faktiskt.

Det verkar iallafall inte som att bara jag är FÖR de saker som är på g i vår bygd.

• passionsblomman

Kuren är bara 7 dagar, men det känns lååångt just nu, såhär på dag2 och med koffeinabstinenshuvudvärk -oj långt ord!

• passionsblomman

Hej alla! Jadu Ninnis, jag vet PRECIS hur den där väntan är.
    Jag tror nog att just därför så är det nog ändå-trots den knäppa svintotanten bra om du får lite bättre ordning på din cykel, så det inte behöver röra sig om så MÅNGA "kanskeutifallattdagar" kan förkortas KUFA-dagar kanske.
    Det tror jag jag ska börja med. Det är väl isåfall typ från idag jag KUFAr då, eftersom det är dag 27 idag (har ju haft indianerna här redan dag 25 ett par ggr nu i vinter)
    Fast, eftersom vi var på kliniken i fredags och jag läste ngnsatns attdet brukar vara ca 10 dgr mellan ÄL och indianer så är det väl inte förrän måndag det är idé att ens bry sig. Dvs dag 31. Håhåjaja! Vad man räknar hit och dit.

• passionsblomman

Jag mår SKITILLA idag, men det tror jag närmast beror på detoxen!

Ore skrev 2009-04-23 09:58:44 följande:
    Meeeeen då, någon borde plussa snaaaaart!!!! (Vill gärna ha någon att passa över mitt illamående till...)
  • passionsblomman

Idag är det så vackert hörutanför att man nstan tappar andan!
    Vattnet ligger HELT spegelblankt och nyss lyfte FYRA svanar och flög över vattnet, och man såg dem dubbelt, så stilla är sjön!

jag MÅSTE gå ut strax och gå lite även om jag äter soppa. Men kanske inte sexton kilometer som första dagen.

• passionsblomman

Jag bara instämmer!
    Ninnispinnis skrev 2009-04-23 10:28:54 följande:
    I hate KUFA! Fast nu är det ju inte KUFA längre för mig, utan VFÄI (var f*n är indianerna?). Det borde definitivt ha visat sig nu om det var plus, och med svintotantens analys så borde indianuslingarna verkligen komma anytime. Vore faktiskt riktigt välkommet, om alternativet är 54 dagars cykel igen
  • passionsblomman

Ja, det kan man ju tänka, och det har jag gjort också. Det som fick migbörja var att man SKA äta och inte svälta sig.
    Det är ju egentligen inte ngt annat än

*inget kaffe på 6 dgar-bara bra för ev bebbe tror jag.

*vegetariskt föda i 3 dgr- det borde inte vara farligt

*nästkommande dagar är det eg typ ingen vit mat som pasta och mjöl. Minimalt med fett är det såklart också, men det kan omöjligt vara skadligt i loppet av 7 dagar!
    Däremot skulle jag ALDRIG göra ngt sådant här när det gått en bit in i en graviditet! Då behöver man allsidig mat-även om det nog är bättre med mer grönsaker än mer bullar...

Celeste97 skrev 2009-04-23 11:55:55 följande:
    Att du vågar detoxa nu Passion! Fast jag är imponerad över alla som lyckas hålla en diet... Men jag hade inte vågat experimentera med min knasiga kropp om jag trodde att något var på gång. Kanske oroar mig i onödan?Hur gick det med porttelefonen?
  • passionsblomman
    ingenjörsbruden skrev 2009-04-23 11:57:43 följande:
    (makens brorsbarn...kan jag osså säga brorsbarn då?
    Du kan ju numera klämma till med Fladderbusets kusin!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)