I vått och torrt (del 5)
Du, jag kommer att kolla att du har ringt imorgon när jag kommer hem efter mitt "inseminarium" som Celeste kallar det.
Du MÅSTE! Inte köra någon strutsgrej! Lova!!!
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-11 20:34:33 följande:
Du, jag kommer att kolla att du har ringt imorgon när jag kommer hem efter mitt "inseminarium" som Celeste kallar det.
Åh, jag glömde också...KRAAAAM Nalle Puh!
Jag har just tagit spruta på mig själv...det jag injicerat heter Ovitrelle och det är visst meningen att det ska kicka igång ägglossningen ordentligt och få ägget att verkligen mogna.
Det är också hormoner det här och då kan du ju gissa vad som bla finns på biverkningslistan...ta alla PMS och mens symtom du vill och lägg på lite diarré också så har du ungefär bilden.
Man kan visst få överreaktion också"hyperstimuleringssyndrom"
Vägrar läsa så noga där..Jag ringer väl kliniken om jag skulle bli skitdålig.
Hm, jag notrerar här också att det visst är ökad frekvens av multipelgraviditet och multipelfödsel vid användning av detta preparat...alltså tvillingar.
Eh, jag hoppas inte jag kommer behöva säga till min sambo att vi ska ha två, för det tror jag skulle skrämma honom ganska mycket...(hans syrra har iofs det dddessutom så..)
Skulle ni vilja ha tvillingar?
Jag måste förresten inflika att min sambo som ju klumpade till det rätt rejält sist det var dags...han har verkligen ansträngt sig att kraaaama mig innan han for iväg till jobbet och ringt och undrat hur jag mååååår och så. Han är nog ganska rädd att få så mycket bassning igen...
Nattinatt alla! Imorgon blir det inseminarium och så hoppas jag att jag inte blir lika mycket av ett känslomässigt vrak den här gånge..Ses imorgoneftermiddag!
Hahaha! Gud vad rolig du är Hvidis!
*ser hvidis o ingenjörens män desperat hitta på omvägar hem för att försöka hinna ladda lite energi inför mötet med sina fruar*
Nallis:
För det första goick jag idag och tänkte på att jag faktiskt måste tacka dig!
Jo, för had inte du startat den välsignade tantvarningstråden, då hade jag aldrig fastnat såhär på bt(DET vet jag inte om min familj riktigt är beredda att tacka för men...)och jag hade aldrig fått en hel hög nya vänner!
Både tanterna och ni här är helt underbara och jag har ju tom varit på en tants bröllop för bövelen!
Så; TACK söta du som startade den tråden! GUD vad jag har skrattat - och gråtit- i den!
Förresten låter det ju MYCKET realistiskt att tro att din yrsel är stressrelaterad. Det är faktiskt så vännen, att detta att vara en duktig flicka-vilket du uppenbart är-kan vara rent livsfarligt!
Du behöver verkligen ta de signalerna på allvar!
Ta och tänk efter vad somfaktiskt inte är ett dugg nödvändigt just nu.
Köp gott lyxigt finbagerispecialbröd och STRUNTA i att damma eller vad det nu är du kan strunta i nu medan du planerar fest och allt!
Min Danska och skånska blir bättre och bättre ju mer jag hänger här!
Jag tycker det var rätt och lagom åt bajsbratten att han fick lite smärta. Jag gapskrattar utombords åt det, jag som får!
Och en gång för alla: ödmjukhet, det ordet ryms inte i en brats panna hur litet man än skriver.
Självförtroende däremot, det är de gödslade med sedan födseln. Dyngan om sin egen betydelse och förträfflighet alltså. Inte färdigbrunnen gödsel i alltför höga koncentration är inte bra på plantor som ska växa, det vet ju alla. De tenderar att bli helt brända..
Ja vad fan, det är ju ingen jäkla ladugårdsverksamhet du bedriver!
Stenhårt!
Eller det är ju det NI vill att de ska ha det iallafall om ni får bestämma!
Hur mår du förresten? Har huvudvärken gett med sig något?