Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Visst var de goda? *klappar mig om en mätt mage*

Apppropå mage har jag ont i dag. Men antar att den bara försöker tala om att det är ÄL på gång så jag skall inte klaga för mycket. Det är väl bara att se till att måla "påskägg".

• lanovia 08

Självklart är det dunderhonung, hämtad hos Farmor själv upp på berget.
    Lycka till med besiktningarna.
    *kramartillbaka*

• lanovia 08

Grrr för kroppar och tester som inte kan ge klara besked. Vad segt Ninnis. Som ingengöris säger så är ju sympomen där men samtidigt vet vi både du o jag att kropen kan luras (därför vågar jag inte säga grattis riktigt än). Jag håller tummarna så att de vitnar för att det verkligen är ett streck där. Tycker också att du skall ringa barnmorskan o få testa hos dem. Deras test kanske har vett att visa ett ordentligt streck.

• lanovia 08

*kramaringenjöris*
    Du får hem o säga till mannen att du behöver kärlek så skall du se att han bättrar sig. Det är ju precis som du säger förmodligen tror han att du är irriterad och han kan ju inte läsa dina tankar.
    Jag vet hur det är när man är på sådan humör. Även om inte jag har gravhormoner ännu.
    Helt plötligt känns det som den enda som vill ha sex är en själv o han fattar ju ingenting av hur man känner. Nej, men hur skall han kunna läsa mina tankar?

*kramaringenjörishårtengångtill*

• lanovia 08

usch, lider med dig Ninnis. Vet hur jädrans jobbigt det är mensen kommer och inte strecket heller. Ring barnmorskan på måndag så kan de förhoppningsvis hjälpa dig.
    jag fortsätter hålla tummarna för dig. Hoppas hoppas!

Ninnispinnis skrev 2009-03-06 17:49:38 följande:
    Hmmm, jo men först svagt och sen svagare/obefintligt en vecka senare känns liksom fel håll... Det är CB jag har testat med hela tiden. Körde faktiskt förbi MVC på vägen hem bara för att se om jag kunde fråga dem utan att ha bokat tid, men de stängde kl.12.30 på fredagar... Sen när jag var och handlade kändes det precis som att indianerna kom, men nej då! Det var bara härligt kladd... (sorry!) Ser inget som virvlar i urinen, men jag ids inte leta så närgånget heller...
  • lanovia 08

*ASG*

Ni tjejer är verkligen för góa!

Hvidbrud skrev 2009-03-06 15:59:09 följande:
    Gillar hallen... lite *saknardigsåmcketattjagmåsteflåkläd etrnaavdigochtyrckauppdigmotväggeno chbaravaraettmeddigsåsnabbtsommöjli gt* (en gång åkte porttelefonen ner... så folk kunde följa med på gatan...
  • lanovia 08

Efter allt "klagande" på männen. Måste jag bara komma med en motvikt. Igår hade vi varit gifta i 6 mån. Detta firade vi med restaurang o bio (någon anlening måste man ju ha för att får spendera pengar ). Min älskade make hade även med sig en bukett blommor. Jag blir så rörd av det lilla i den handlingen. Sedan var han tvungen att lägga till kommentaren "de var inte så dyra". Nähä, som att jag bryr mig. Tanken som räknas!

Ingejöris vet inte hur mycket du pratat med mannen om hur du känner. Men att bara hoppas på att han skall förstå verkar inte fungera så bra. Gör som Ankan ni stället skrik "nu vill jag ha kram" eller ännu hellre "nu vill jag ha sex".

Nu lämnar jag er. Frukost väntar och sedan konsert.

• lanovia 08

Det har vi tappat bort helt. Ev kommer någon av oss på att det är den 3e o säger något.

Ankan80 skrev 2009-03-07 10:03:08 följande:
    Jaså det var 6 månader igår...attans också....det missade vi.... av någon anledning så firar vi när vi träffades i stället....varje månad den 19e grattas det ...(blev ihop den 19 juni 2002)
  • lanovia 08

Det gör vi båda två. Vi är båda mycket för att hitta på saker. Vem som den här gången först kläckte idén det vet jag inte, kan har varit vem som. Den här gången blev det han som bokade restaurang och köpte biobiljetter. Kunde lika gärna varit jag.

Vi är nog löjligt mycket för att göra saker tillsammans. Läste här för ett tag att några av ni tjejer var de som planerade och stog för inköp till hus o sådant. Här görs det i enan trupp kommer inte på frågan att den ena skall åka iväg själv o göra det. Lite roligt hur olika alla är.

ingenjörsbruden skrev 2009-03-07 17:41:06 följande:
    *ASG* Traktorer o BT-galningar med huvudet i toalettstolar!!!DET kallar jag fredagsdiskussioner!!! BLOMMOR!!! Åhhh va gulligt!! Def MÅNGA plusspoäng!Vem av er bokar in bio o restaurangbesök? Dvs tar upp ämnet o så? Lite nyfiken!
  • lanovia 08

Nu tror jag ÄL har passerat. Så nu är det bara att invänta den långa dryga väntan...
    Fast idag har jag nästa börjat undra om jag vill ha barn. Våran hund har lyckats spy ner mer eller mindre hela däribland två mattor. När vi låg på knä o torkade upp eländet så frågade jag oss om vi verkligen vill ha barn. Lär ju bli mer spyor att torka då...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)