• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

GRATTIS! Gud vad skönt!!!
    Nu måste jag rusa! Sitter här i morgonrock och ahr en tid om 25 min! (tur att sjukhuset ligger precis här nere!)
    Håll tummerna!!!! Iiihhh!!!!!

Ankan80 skrev 2009-02-26 10:53:38 följande:
    Nu har jag varit på glukosbelastning! Det gick bra. Hade tydligen väldigt bra värde med tanke på BMs reaktion Gött!Smakade så jäääkla sött o sen mådde jag illa hela första timmen. (Man skall vänta i 2).
  • Hvidbrud

Nu har vi sett lillplutten!!! Ååååhhh!!! Den var så sööt!
    7,4 cm och BF blev flyttat till den 31/8! Efter att ha mätt och jämnfört blodprov osv beräknades risken till 1:8526, och det var jätte bra sa sjuksköterskan.
    Och världens finaste lilla näsa kunde man se! Armar och ben och blåsa och mage hade den...

Ska se om jag kan lägga upp några bilder ikväll, men nu måste jag susa iväg på arbetet, så klienterna inte ska stå ute i kylan och vänta.

Tack för att ni höll tummarna!!! *Kram*

• Hvidbrud

Åh, ankan! Inte kul om det är foglossning. Övningar med att pressa en boll mellan knäna är bra för att styrka leden. (om det inte gör ont såklart!)

• Hvidbrud

Det KAN ju hända, men det är mkt ovanligt. Har också haft lite känningar, men mest vid baken/länden. Men det är ör jag går lite anorlunda och spänner mer. Hjälper att sträcka ut...

• Hvidbrud

Simning är ju jättebra! JAg har lite lust också, men sen är det ju so urbota kallt i vattnet. Det avskräcker mig lite...

• Hvidbrud

Jag är född exakt 9mån efter midsommarafton! (som mina föräldrar firade med fylleslag på riktigt 70tals-maner... Hi hi!

Ninnispinnis skrev 2009-02-26 16:23:40 följande:
    Det komiska är att båda mannens systrar är födda PÅ DAGEN 9 månader efter julafton, fast med flera års mellanrum... Julmyset, liksom
  • Hvidbrud

Jag är född exakt 9mån efter midsommarafton! (som mina föräldrar firade med fylleslag på riktigt 70tals-maner... Hi hi!

Ninnispinnis skrev 2009-02-26 16:23:40 följande:
    Det komiska är att båda mannens systrar är födda PÅ DAGEN 9 månader efter julafton, fast med flera års mellanrum... Julmyset, liksom
  • Hvidbrud

Vår bebis kommer 9mån efter att jag var på girls-night-out... Eller dagen efter iallafall. Nydansad och glad och med längtan efter min man i blodet!

Ninnis: Bra att du tar det lugnt, gumman.

Sååå romantiskt med bröllopsnattsbebis!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)