• Ninnnis

I vått och torrt (del 5)

Jo, men jag fortsätter min förstamajmonolog i väntan på att någon ska vakna

• Ninnnis

Kan tillägga att det är väldigt lugnt och stilla på jobbet idag också, som ni kanske förstår på frekvensen av mina inlägg...

• Ninnnis

Jag vet! Jag har ju oftast själv kunnat kämpa mig till att nå mitt mål, men nu måste jag inse att jag inte kan styra över det. Dessutom är det precis som du säger, att eftersom jag tidigare har kunnat kontrollera att jag INTE blir gravid så förväntade jag ju mig nästan att nu kunna kontrollera BLI gravid...

• Ninnnis

Jag vill bara tala om att jag mår mycket bättre nu! Maken är hemkommen (inte porttelefonen, men nästan ), grillen är tänd och vinet upphällt. Helgen är ledig och solig (hoppas jag), med grillning med vänner och gudson i morgon kväll som den enda inplanerade aktiviteten. Härligt att känna att jag uppskattar tillvaron igen

Kram till er goa, värdefulla tjejer som står ut med sinnesstämning som går högt upp och långt ner

• Ninnnis

Tittar in och hoppas alla har en trevlig kväll och att Ingenjörens fest är lyckad!

• Ninnnis

Hej tjejer!

Har precis kommit tillbaks efter en låååång cykeltur med maken. Vi kom lite på villovägar och fick leda cyklarna i utkanten av rapsfält och åkrar för att komma tillbaks till vägen igen Nu ska vi skicka in deklarationerna, vilket blir väldigt trevligt detta året... Gårdagen tillbringade vi med grill, vänner och lilla gudsonen och söndagen började med sovmorgon och långfrukost på terassen. En riktig ladda-batterierna-helg med andra ord! Idag är jag lycklig och glad, och njuter av nuet - underbart!

Märker du av hormonerna, Blommis?

• Ninnnis

Jag känner igen det där, Blommis... För mig gick det mesta över på sista Pergodagen, så håll ut!

• Ninnnis

Åh vad kul, Ankan! Gungor och klätterställningar och gungbrädor och sandlåda och....

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)