I vått och torrt (del 5)
tck och lov kom två tjejer för ytidigt, så nu har jag 45 min lunch! härligt! lägger mig ner i 10 min...
tck och lov kom två tjejer för ytidigt, så nu har jag 45 min lunch! härligt! lägger mig ner i 10 min...
Jepp! har ätit en massa tacossallad. en jätte talrik.. härligt att få massage av en som luktar rå lök... nä usch! *rusarochborstartänderna*
Mmm ditt bröd är det alltid plats till!
feta/spenat/oliv är gott... muskotnöt i äggstanningen!
lök (mjukstekt) m ägg
tomat ost svamp (stekt innan) m ägg
Hej!
Jag har inte mått alls illa innan och nu börjar jag gå runt och klökas också.. Men jag har en teori.. tror jag äter för stora portioner...
*klapparpåpannan*
Ankan: Oj jag har varit i mammabyxor i äver 1½ månad...
Visst åär det härligt att ligga och spekulera! Min man ärmörk, så det blir nog flest av hans gener som kommer igenom, tror jag.
Ingenjören: Oljelukt kan inte vara bra för bebben... Inte konstigt du mår apa... Är det inte lite konstigt hur många minnen som dyker upp från "forntiden". Tror man rensar ut jätte mycket psykiskt. Oj vad jag var arg på min mamma inatt... Drömde att hon var helt dum och självupptagen och knep mig i sidan. Jag vaknade av att jag skällde ut henne i sömne. JAg har börjat prata i sömne förresten. Hur märkligt käns inte det?!
Hade en liten utseendekris igår... fet, cellulitig och svullen och inga former alls. Jo, jätte tuttar och "ölmage" och fetelår och röv (ingen skjärt eller gump längre. den är en röv) med apelsinhål i... Suck... Jag som brukade ta min kropp lite mer alvarligt, nu har jag bara övergivit den i bebisens vold. Suck...
Ja, det tycker jag också för det mesta, men jag behöver ju inte vräk i mig bara för det, och glömma allt vad motion heter... Simning måndag. punkt slut.
Vad duktig du är ankan med motionscykel och allt!
Passion: Ok, en gropig sjärt då... Tror jag ska lära mina barn den sanningen också! Men min man har ingen röv.. han har en sån fin gump.. han kan bli hur mullig som helst, mn hans enda är altid fast och fin. är det inte fuskigt? eller tur för mig kanske!
(tacopruttar är något av det värsta...)
Kesorumpa! iiih! Den var ny! Och kesolår!
Det var inte jag!!! *rådnarochfårlurarläppöpnarallafönsterochsätterigångutrymningsalarmet*
Jag bad maken att s¨åattapå mig i halen innan jag kulle gå till jobbet idag, men han bara ignorerade mig... Suck.. Det är nog mest min fantasi dendär hallscenen
Ingenjören: Känner igen mig precis i det du skriver om att man är den som är hetast på gröten och när man väljer att vänta in deras närmande (för det är ju härligt att känna sig begärd...) så kommer de jäklen inte.... Jag blir as knäckt! Börjar tvivla på mig själv osv osv. Och ändå kastar jag mig in i leken gång på gång. Just nu försöker jag erkänna för mig själv att jag HAR den starkaste sexlusten och jag har större behov (hans rengöringsbehov kommer innan mitt, mitt fortplantningsövningsbehov kommer innan hans... ) Men ÅH! varför ska det vara å svååårt? Nu har vi gosat jätte mycket på mornarna (han kar jobbat kväll) och det är så skönt, då behöver jag inte sättas på lika mycket, liksom..
Nej usch så rörigt det blev! Hoppas ni fattar!
*styrkekramhärifånockså*
Lurarläpp! Känner ni inte till den! Det är ju det tydligaste tecknet på att någon ljuger.. Överläppen blir liksom utspänd över tänderna, som om man inte vill visa dem... Studera den.. Det är intressant!